Jobba med Customer Service i internationell miljö

S&C Bemanning Göteborg AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos S&C Bemanning Göteborg AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Lerum, Härryda eller i hela Sverige

Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.

Det går bra för Söder & Co och en kul grej när det går bra är att man behöver bli fler. På Söder & Co är vi alltid intresserade av att knyta till oss rätt personer. För hos oss är det människorna som gör skillnad. Vi erbjuder dig marknadsmässig lön, tjänstepension enligt vårt kollektivavtal med unionen, friskvårdserbjudande, roliga medarbetaraktiviteter och personligt engagemang från din närmsta chef. Vår framgång bygger på din framgång. Välkommen till oss!

Om företaget
Trivs du i en administrativ roll där du är spindeln i nätet? Gillar du att ha många kontaktytor och att arbeta med service? Har du tidigare arbetat i en liknande roll eller med försäljning och vill utvecklas på ett expansivt företag?

För kunds räkning söker vi dig som vill arbeta i en internationell miljö där engelska är koncernspråket. Vi tror att du som söker är nyfiken på att lära och har stor passion för service. Sök redan idag då start är omgående!



Dina arbetsuppgifter
Som customer service medarbetare kommer du arbeta tillsammans med ett litet team där alla har en stor passion för service och kvalité. Du kommer arbeta i en internationell miljö på Göteborgskontoret men ha kontaktytor över hela världen. Du kommer stötta upp säljbolag som återfinns i hela världen.

Du kommer till exempel att:

• Hantera ordrar
• Hantera service mot interna säljbolag
• Hantera fakturering
• Hantera tulldokument
• Hantera prislistor i affärssystemet


Din profil
Tjänsten passar dig som är nyfiken, har stort intresse för service och support och drivs av att få frihet under ansvar.

Vi söker dig som:

• Har tidigare arbetslivserfarenhet av administrativt arbete
• Talar och skriver obehindrat både på svenska och engelska då du kommer att hantera kundkontakter både nationellt och internationellt.
• Är serviceminded och kommunikativ

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av tullhantering, kundtjänst och transporthantering. Det är också positivt om du har erfarenhet av affärssystemen Movex eller SAP.
Som person är du självständig och flexibel. Vi tror att du är duktig på att strukturera och organisera ditt arbete. För att kunna arbeta självständigt krävs det att du är informationssökande - att du själv kan leta efter svar på problem om ingen hjälp finns tillhands. Vidare är du prestigelös och kan både hugga tag i svårare och enklare arbetsuppgifter som måste utföras.

Skicka in en ansökan via soderco.se. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta Cherryl Jenkins eller Lina Friberg.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-05-07

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-01
Ange följande referens när du ansöker: 3256
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Cherryl Jenkins cherryl.jenkins@soderco.se

Företag
S&C Bemanning Göteborg AB

Adress
S&C Bemanning Göteborg AB
Johan På Gårdas gata 5A
41250 Göteborg

Kontorsadress
Johan På Gårdas gata 5A

Jobbnummer
4130004

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från S&C Bemanning Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos S&C Bemanning Göteborg AB: