Jobba i säljande kundservice i uppdrag mot Telia

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Linköping, Norrköping, Örebro, Skövde, Jönköping eller i hela Sverige

Varför ska du jobba hos oss?

Vill du arbeta på en av Sverige bästa arbetsplatser inom outsourcad kundservice? Är du en tävlingsinriktad problemlösare som brinner för service och försäljning? Då har vi det perfekta jobbet för dig!

Releasy söker flera drivna Kundtjänstmedarbetare till Telia som erbjuder ett brett utbud av mobila och fasta telekomtjänster.

Vi söker dig som vill växa och göra karriär inom Releasy. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning - vi ger dig all utbildning du behöver på plats.

Snabbfakta

Roll:
Kundservicemedarbetare med sälj.

Stad:
På plats i Linköping.

Omfattning:
100 %.

Publiceringsdatum
2021-06-21

Ersättning
Månadslön enligt kollektivavtal.

Arbetstider:
Rollen innebär oregelbundna arbetstider med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger. Telias kundtjänst är öppen måndag-fredag 08.00-21.45 och lördagar 10.00-21.45 men du kommer inledningsvis arbeta kontorstider.

Startdatum:
2021-08-17

Ansökan stängs:
2021-07-13

Övrig information
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.

Helena Petersson - från Kundservicemedarbetare till Teamleader på 1 år!

Vad är det bästa med ditt jobb?
Det bästa med mitt jobb är kollegorna. Jag tycker att det är kul att jobba med många olika typer av människor och att anpassa mitt ledarskap därefter. Sedan uppskattar jag utvecklingsmöjligheterna på Releasy, både för egen del och för andra.

Vad är din nuvarande roll och vad innebär den?
Idag arbetar jag som Gruppchef, vilket är en roll som vi kallar för Team Leader. Det innebär att jag har personal-, leverans- och uppföljningsansvar. Jag arbetar även med att coacha och utveckla medarbetarna samt finns där som stöd för att vi ska nå alla våra uppsatta mål.

Hos Releasy erbjuds du:



Vi söker dig som:

• Kan kommunicera på ett professionellt sätt i både tal och skrift på svenska och engelska.
• Har god datorvana och gärna ett teknikintresse.
• Är snabblärd och trivs i en i föränderlig miljö med högt tempo.
• Tycker om att arbeta mot uppsatta mål.
• Är serviceinriktad och vill utvecklas inom försäljning.

Om rollen & utvecklingsmöjligheter

I kundtjänsten på Telia tar du emot inkommande kundärenden via telefon och mail och du kommer i huvudsak hantera fakturafrågor. Här erbjuds du en unik möjlighet att kombinera service med sälj. Du får arbeta i en resultatinriktad miljö där vi jobbar aktivt med feedback för att nå våra mål. Till din hjälp får du en betald grundutbildning och sedan fortsatt coachning av din Teamledare.

Vi söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Releasy erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och vår karriärtrappa. Via karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du.

Så ansöker du
Sista ansökningsdag är 2021-07-13 och tjänsten startar 2021-08-17.

Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare Emilia Klaar på emilia.klaar@releasy.se

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi gör bakgrundskontroller för att undanröja eventuella frågetecken gällande din framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundkontrollen görs med hjälp av ditt personnummer.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Releasy

Vi på Releasy är ett härligt team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer.

Vår styrka ligger i att alltid ligga steget före och att ständigt vidareutveckla våra medarbetare och vår kundservice.

Vi vill erbjuda våra medarbetare trygga anställningar och arbetar för att skapa arbetsglädje och en jämställd arbetsplats.

Releasy har kontor i Barcelona, Borås, Borlänge, Stockholm och Linköping. I Linköping jobbar runt 400 medarbetare med uppdrag mot SL, Färdtjänst, Axfood, DN och Telia. Vi finns i Mjärdevi och erbjuder lokala förmåner och aktiviteter.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-07-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Releasy Customer Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)

Arbetsplats
Releasy

Jobbnummer
5821111

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: