Jobba i kundtjänst med uppdrag mot Axfood!

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Linköping
2021-02-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Jobba i kundtjänst med uppdrag mot Axfood!" (publicerad 2021-03-11) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Linköping, Norrköping, Örebro, Skövde, Jönköping eller i hela Sverige

Är du en effektiv problemlösare som brinner för kundservice? Vill du arbeta på en proaktiv arbetsplats som alltid strävar mot att leverera den bästa kundupplevelsen? Då har vi jobbet för dig!

Releasy söker fler kundtjänstmedarbetare till uppdrag mot Axfood. Här får du arbeta med deras varumärken Willys, Hemköp, Middagsfrid och mat.se. För att trivas i rollen behöver du vara en kommunikativ och serviceinriktad problemlösare. Uppdraget förutsätter att du kan kombinera noggrannhet med effektivitet och skrift är en viktig del av din kundservice. Axfood strävar mot att ge det bästa bemötandet i branschen och uppmuntrar proaktiva medarbetare. Det är därför positivt om du är nytänkande och vill vara en del i att utveckla deras tjänster.

På Releasy får du arbeta i en resultatinriktad miljö där vi jobbar aktivt med feedback och uppföljning för att nå våra mål. Som kundtjänstmedarbetare är du företagets röst utåt. För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du är kundorienterad och har ett högt engagemang. Som person är du snabblärd, anpassningsbar och trivs i en föränderlig miljö. Du kan kommunicera på ett professionellt och välformulerat sätt i både tal och skrift på svenska och engelska. Tidigare erfarenhet från serviceyrke är meriterande och tjänsten kräver god datorvana då vi arbetar i olika system för att lösa kundärenden.

Publiceringsdatum
2021-02-19

Arbetsuppgifter
• Möta och hantera Axfoods kunder via telefon, chatt och mejl.
• Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera den bästa kundupplevelsen.
• Om du är proaktiv finns det även möjlighet att arbeta med administrativa backofficeuppgifter.

Hos oss får du möjlighet att utvecklas!

Releasy är en av Sveriges ledande aktörer inom kundtjänst, men när kunden är nöjd har vi nått halvvägs. Genom våra interna utbildningar och karriärtrappan erbjuds du möjlighet att utvecklas i din kompetens och göra karriär. Desto högre upp du kommer i karriärtrappan, desto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachning och kontinuerlig feedback av din Teamledare.

Arbetstider

Dina arbetstider är förlagda inom kundtjänstens öppettider som är måndag-fredag 08.00-22.00, lördagar 08.00-18.00 och söndagar 10.00-22.00. På Axfood arbetar vi med intervallschema men arbetstiderna kan komma att ändras.

Lön och anställningsgrad

Du erbjuds en anställning på 75 % som inleds med sex månaders provanställning med möjlighet till 100 % efter provanställningens slut. Vi erbjuder månadslön enligt kollektivavtal.

Ansökan och tillsättningsdatum

Sista ansökningsdag är 2021-03-10. Vi har två starter till Axfood, den första är 2021-04-09 och den andra 2021-04-26. Tillsättning sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Observera att på Releasy Linköping arbetar vi med flera olika uppdragsgivare och under våren rekryterar vi till Telia, SL, Axfood, Dagens Nyheter och Färdtjänst. Om du är intresserad av flera uppdragsgivare får du gärna skriva det i ditt personliga brev, men ansök inte i flera annonser då samtliga ansökningar hamnar i samma system.

Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna ansvarig rekryterare Emilia Klaar på emilia.klaar@releasy.se. Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi gör bakgrundskontroller för att undanröja eventuella frågetecken gällande din framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundkontrollen görs med hjälp av ditt personnummer.

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer...en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-03-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Releasy Customer Management AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)

Arbetsplats
Releasy

Jobbnummer
5586758

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: