Jobba extra som administratör inom trafikledning

Insitepart AB / Logistikjobb / Stockholm
2022-10-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Jobba extra som administratör inom trafikledning" (publicerad 2022-10-18) ⬅️


Visa alla logistikjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Insitepart AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Dina Arbetsuppgifter och profil

I rollen som administratör kommer du att arbeta nära trafikledningen och främst koordinera och administrera transporter i Sverige och andra länder. Du ansvarar bland annat för att gods kommer fram till rätt plats vid rätt tid. För att detta skall vara möjligt samarbetar du och håller en tät dialog med chaufförer och åkerier. Du kommer att arbeta i företagets egna IT-system så det är viktigt att du har goda kunskaper inom IT och att du är snabblärd.

Så vem är du som söker den här tjänsten?

Kanske studerar du logistik och vill ha ett givande extrajobb? Eller har erfarenhet av liknande uppgifter och är behov av extra jobb under helger och kvällar? Vi tror i alla fall att du är en person som är mycket serviceminded, social och lägger stor vikt att vara en god representant för ditt företag.
Du har ett genuint intresse för administrativt arbete med god problemlösningsförmåga.

Arbetet är förlagt varannan helg 14.30-23.00 och vid extra behov vardagskvällar 16-23.

Eftersom det är en extratjänst är det ett krav att du har en annan huvudsaklig sysselsättning - antingen studier på 100% eller ett annat jobb på minst 50%.

Vi erbjuder dig
Du som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt.

Publiceringsdatum
2022-10-17

Anställningsvillkor
• Erfarenhet av administrativt arbete
• Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom transport som tex chaufför eller transportplanerare
• Flytande i svenska och engelska språket både tal och skrift
• God IT-Vana och dataspels intresse är meriterande
• Du kommer att vara anställd av Insitepart men uthyrd till vår kund i Farsta.

Låter detta som din nästa utmaning?
På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person.

Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Insitepart AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Insitepart AB (org.nr 559024-5048), https://insitepart.se/

Arbetsplats
Insitepart

Jobbnummer
7081551

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Insitepart AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Insitepart AB: