Jeaber/Supporttekniker/Bolagsverket
Experis AB / Supportteknikerjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis AB i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Kramfors eller i
hela Sverige Är du en kommunikativ person med erfarenhet av arbete inom IT-support? Då har vi jobbet för dig! Just nu söker vi på Experis en supporttekniker som vill ta sig an nya utmaningar ute på uppdrag hos vår kund! Läs mer om jobbet nedan och ansök redan idag
Ort: Sundsvall eller Östersund
Uppdragslängd: 2021-05-17- 2021-08-31, med chans till förlängning
Omfattning: 100 %
Att vara konsult hos Experis
Hos oss är du med och bidrar till att våra kunder lyckas, oavsett roll eller hur länge du varit hos oss. När du är ute på uppdrag har du en dedikerad konsultchef som alltid jobbar för att hjälpa dig utvecklas. Tillsammans tar vi fram en unik karriärplan för att du ska nå dina mål.
På Experis får du även fördelen av att ingå i vår globala koncern ManpowerGroup. Hela koncernen arbetar efter tydliga värderingar vilket innebär att vi tror på din förmåga samt ser kraften i kunskap och innovation. För 12e året i rad har vi vunnit utmärkelsen "World's most ethical company" vilket vi är mycket stolta över.
Det finns många anledningar att trivas på Experis och vi hoppas att du kommer att känna detsamma.
Publiceringsdatum2021-04-21Dina arbetsuppgifterPå Experis söker vi nu efter en duktig supporttekniker till uppdrag hos vår kund. Vi söker dig som vill arbeta i en helpdesk/servicedesk och ge support till kundens användare. Som supporttekniker arbetar du med första linjens IT-support och ger support över både telefon och ärendehanteringssystem.
Uppdraget går att utföra från kundens lokaler i Sundsvall eller Östersund.
ProfilVi söker dig som har avslutad gymnasium och minst ett års erfarenhet av IT support, både via telefon och ärendehanteringssystem.. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta enligt ITIL, främst med service requests och incident management. Du har goda kunskaper inom MS Office. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav.
Vidare söker vi dig som är ansvarsfull och strukturerad. Då du daglig kontakt med kund och tar emot dess felanmälningar är det viktigt att du är serviceminded, du ska tycka om att arbeta i ett högt tempo och vara öppen för förändring. Du ska även vara uppgiftsorienterad och tycka om att arbeta både självständigt och i team. Som person är du är lyhörd och har en förmåga att under stress finna rationella och smidiga problemlösningar.
Så ansöker duVarmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV. Urval sker löpande så ansök redan idag! Vi tar inte emot ansökningar via mejl, men om du har frågor om våra uppdrag eller om rollen som konsult är du välkommen att kontakta researcher Jennifer Bergström Ahlinder på
jennifer.b.ahlinder@se.experis.comVaraktighet, arbetstid
Heltid Temporary
ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-05-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagExperis AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4451ed01-27ad-".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Experis AB (org.nr 556855-1104)
Arbetsplats Experis
Jobbnummer 5707141
Observera att sista ansökningsdag har passerat.