Italian-speaking Customer Service Representative to Easypark

Placera Personal AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

EasyPark is a leading company within digital services that focuses on building the biggest market place in the world for parking. Their parking app has so far helped millions of people in their daily lives and is market leading in Europe. The vision of Easypark is clear - they want to improve the urban life in the cities of the future - "Make cities more livable". Their headquarters are placed in Stockholm close to Värtahamnen and currently over 100 people among ca: 40 in Customer Service are working there. EasyPark offers a unique opportunity to be part of a fast growing tech-driven company categorized by entrepreneurship, innovation and high ambitions. EasyPark focuses on data-driven decision making processes, scalability and a high quality Customer Experience.

Do you want to work in a fast-paced environment where you have fun at work? This might be the job for you!

The job
As a Customer Service Representative, you are part of a team of friendly colleagues in an international environment. Together you are responsible for giving customers a professional service with high availability and flexibility. You will work towards the Italian market, primarily with consumers but also with corporate customers. You work in EasyParks premises in Värtahamnen close to different commuting options. The job is full time with starting date as soon as possible. This is initially a consultancy assignment for six (6) months where you are employed as a consultant through Placera Personal. The intention is then to extend the assignment or you move over to a continued employment directly at EasyPark.

Tasks
As a Customer Service Representative, the main tasks are as follows:

• Answer incoming sales and Customer Service calls and E-mails from consumers and companies
• Actively work with upsales, customer loyalty and winback
• Administration

Qualifications
To fit in and succeed in the role as a Customer Service Representative we see that you have:

• Previous work with sales and/or Customer Service
• Motivated by working towards goals
• Fluent skills in Italian in speaking and writing
• It is a merit if you also have knowledge in Hungarian and/or Spanish but it is not a requirement.

Personality
We are looking for you who has a genuine interest for Customer Service and likes working in a high pace. You are an independent, thorough and social teamplayer with a feeling for a professional Customer Experience. You are curious and likes to challenge yourself, step out of your comfort zone and try out new things to develop and grow. You have the ability to reflect over things you do well and things you could do better. Feedback is something you welcome and humbleness is a keyword.

Intresse för tjänsten?
Känner du igen dig? Tveka inte att skicka in din ansökan direkt. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten ska tillsättas snarast möjligt. Välkommen med din ansökan!

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en verksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2019-05-17

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-06-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Blom mablo@placerapersonal.se

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Jobbnummer
4794867

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: