IT-tekniker till servicedesk
Carema Omsorg Aktiebolag / Supportteknikerjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Carema Omsorg Aktiebolag i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Servicefokuserad IT- tekniker till ett varierande jobb på Servicedesk
Carema är en ledande privat aktör inom vård och omsorg, totalt i koncernen är vi mer än 9 000 medarbetare och omsätter drygt 4000 Mkr. Caremas verksamheter drivs inom två affärsområden, Carema Omsorg och Carema Sjukvård. Verksamheterna omfattar bla äldreomsorg, vårdcentraler, gruppboende för funktionshindrade och specialistsjukvård. Vi har uppdrag och verksamhet i 20 av Sveriges landsting och i 109 kommuner och finns även i Norge och Finland. Läs mer på
www.carema.seCaremas IT-avdelning består av 16 medarbetare som sköter drift och support för Carema koncernens samtliga verksamheter utspridda över hela landet. Avdelningen består av System, Drift, 2:nd line och 1:st line support (Servicedesk). Avdelningen är centralt stationerad på koncernkontoret i Solna Strand i nya fräscha lokaler.
Carema är inne i en stark tillväxtfas vilket innebär att IT-avdelningen behöver rekrytera en medarbetare till Servicedesk. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att innebära support via telefon och till viss del support â€?på platsâ€? i Sverige. Du kommer att jobba i ett team med sju medarbetare som alla jobbar mot samma mål, att upprätthålla den dagliga IT-driften för verksamheten. Samtidigt kommer du att få eget ansvar för ett antal arbetsuppgifter tex utbildning, uppdatering av intranätet, planering, beställningar samt uppstart av nya vårdenheter.
I egenskap av IT-tekniker på Servicedesk är den främsta egenskapen att vara serviceminded med förmåga att alltid sätta kunden och dennes behov i fokus. Du behöver även vara initiativtagande, självgående, ansvarsfull, stresstålig och problemlösare.
Vi ser gärna att du har du har erfarenheter av hela processen från användarsupport på telefon till felsökning och avhjälpning på plats. Det förväntas att du behärskar Officepaketet, Outlook/Exchange, Windows XP / Windows server-operativsystem samt grundläggande nätverkskompetens. Det är även meriterande om du har erfarenhet i Citrix och
Active Directory.
Tjänsten är en tillsvidareanställning, heltid.
Vi tillämpar individuell lönesättning. Tillträde sker enligt överenskommelse.
Kontakta gärna avdelningschef Fredrik Jörneblad tel 0733 775053 om du har frågor. Din ansökan vill vi ha senast 2008-08-31 till mail-adress:
fredrik.jorneblad@carema.seVälkommen att skapa framtidens omsorg tillsammans med oss!
Publiceringsdatum2008-07-28Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas enligt kollektivavtal
ErsättningFast lön
Individuell lönesättning tillämpas enligt kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-08-31
Ansökan kan skickas till e-postadress:
fredrik.jorneblad@carema.seKontaktFredrik Jörneblad, avdelningschef, 0733-77 50 53,
fredrik.jorneblad@carema.seFöretagCAREMA OMSORG AKTIEBOLAG
AdressCAREMA OMSORG AKTIEBOLAG
Box 1565
17129 SOLNA
KontorsadressVretenvägen 13
SOLNA
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-578 700 00
Jobbnummer 275266
Observera att sista ansökningsdag har passerat.