IT-tekniker till servicedesk

Carema Omsorg Aktiebolag / Supportteknikerjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Carema Omsorg Aktiebolag i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Servicefokuserad IT- tekniker till ett varierande jobb på Servicedesk
Carema är en ledande privat aktör inom vård och omsorg, totalt i koncernen är vi mer än 9 000 medarbetare och omsätter drygt 4000 Mkr. Caremas verksamheter drivs inom två affärsområden, Carema Omsorg och Carema Sjukvård. Verksamheterna omfattar bla äldreomsorg, vårdcentraler, gruppboende för funktionshindrade och specialistsjukvård. Vi har uppdrag och verksamhet i 20 av Sveriges landsting och i 109 kommuner och finns även i Norge och Finland. Läs mer på www.carema.se
Caremas IT-avdelning består av 16 medarbetare som sköter drift och support för Carema koncernens samtliga verksamheter utspridda över hela landet. Avdelningen består av System, Drift, 2:nd line och 1:st line support (Servicedesk). Avdelningen är centralt stationerad på koncernkontoret i Solna Strand i nya fräscha lokaler.
Carema är inne i en stark tillväxtfas vilket innebär att IT-avdelningen behöver rekrytera en medarbetare till Servicedesk. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att innebära support via telefon och till viss del support â€?på platsâ€? i Sverige. Du kommer att jobba i ett team med sju medarbetare som alla jobbar mot samma mål, att upprätthålla den dagliga IT-driften för verksamheten. Samtidigt kommer du att få eget ansvar för ett antal arbetsuppgifter tex utbildning, uppdatering av intranätet, planering, beställningar samt uppstart av nya vårdenheter.
I egenskap av IT-tekniker på Servicedesk är den främsta egenskapen att vara serviceminded med förmåga att alltid sätta kunden och dennes behov i fokus. Du behöver även vara initiativtagande, självgående, ansvarsfull, stresstålig och problemlösare.
Vi ser gärna att du har du har erfarenheter av hela processen från användarsupport på telefon till felsökning och avhjälpning på plats. Det förväntas att du behärskar Officepaketet, Outlook/Exchange, Windows XP / Windows server-operativsystem samt grundläggande nätverkskompetens. Det är även meriterande om du har erfarenhet i Citrix och
Active Directory.
Tjänsten är en tillsvidareanställning, heltid.
Vi tillämpar individuell lönesättning. Tillträde sker enligt överenskommelse.
Kontakta gärna avdelningschef Fredrik Jörneblad tel 0733 775053 om du har frågor. Din ansökan vill vi ha senast 2008-08-31 till mail-adress: fredrik.jorneblad@carema.se
Välkommen att skapa framtidens omsorg tillsammans med oss!

Publiceringsdatum
2008-07-28

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas enligt kollektivavtal

Ersättning
Fast lön
Individuell lönesättning tillämpas enligt kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-08-31
Ansökan kan skickas till e-postadress: fredrik.jorneblad@carema.se

Kontakt
Fredrik Jörneblad, avdelningschef, 0733-77 50 53, fredrik.jorneblad@carema.se

Företag
CAREMA OMSORG AKTIEBOLAG

Adress
CAREMA OMSORG AKTIEBOLAG
Box 1565
17129 SOLNA

Kontorsadress
Vretenvägen 13
SOLNA

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-578 700 00

Jobbnummer
275266

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Carema Omsorg Aktiebolag

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Carema Omsorg Aktiebolag: