IT-tekniker till servicedesk, 1st line support
Technogarden Engineering Resources AB / Supportteknikerjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Technogarden Engineering Resources AB i Linköping,
Finspång,
Norrköping,
Haninge,
Katrineholm eller i
hela Sverige Konsultuppdrag i Linköping
Vår kund söker medarbetare till sin Servicedesk, 1:st line support.
Arbetet avser support på företagets IT-plattform, till interna och externa användare.
Du kommer dagligen att stödja användare genom felavhjälpning på hårdvara och mjukvara, samt installation och konfigurering av datorer, användarkonton och kringutrustning. Du kommer även att arbeta med inköp av datorer och kringutrusning, samt med administration av Active Directory, Office 365 och andra system.
Arbetet omfattar också att delta i förbättringsprojekt inom IT-driften, genom att införa ändringar och ge feedback till utvecklingsteamet.
Du behöver ha erfarenhet av:
Flera års arbete i servicedesk
IT-drift
Hårdvara
Microsoft Windows
Active Directory
Gärna MacOS
Kringutrustning
Gärna Videokonferenssystem
Säkerhet
Som person ska du gilla att kommunicera med andra människor. Du ska också kunna arbeta lugnt och metodiskt i stressade situationer.
Uppdragslängd: 3-6 månader, med stora möjligheter till förlängning
Start: Så fort som möjligt
Du blir anställd på Technogarden och arbetar i kundens lokaler.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2020-01-13ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-01-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagTechnogarden Engineering Resources AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Technogarden Engineering Resources AB (org.nr 556276-5189)
Arbetsplats Technogarden
Jobbnummer 5037532
Observera att sista ansökningsdag har passerat.