IT-tekniker till internationell resebyråkoncern

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-03-16

Företaget
Företaget är en internationell resebyråkoncern med cirka 120 anställda. Du arbetar på huvudkontoret i Stockholm där IT-avdelningen medräknat dig består av tre personer.

IT-miljön på företaget är microsoftbaserad med windows 2003/2008-servrar, fysiska och virutualiserade i VMWare. Klienterna körs med Windows 7. Nätverket består av Cisco-switchar och alla europeiska kontoren är sammankopplade i ett WAN.

Dina arbetsuppgifter
Som IT-tekniker agerar du first- och second line-support. Ärendena sköts både onsite på huvudkontoret och remote på engelska mot de europeiska kontoren. Du arbetar med både hård och mjukvara. Rollen är bred och vid svårare tekniska problem sköter du kontakten med externa leverantörer.

Detta är en heltidsbemanning på sex månader med chans till förlängning där du är anställd som konsult via Bravura.

Kvalifikationer
• Minst tre års erfarenhet av liknande arbete i Windowsmiljö
• System/program: Windows 7, AD, Microsoft Exchange, Jira eller liknande ärendehanteringssystem
• Flytande tal och skrift i engelska och svenska

Vi tror att du söker en bredare roll där du kan växa och ta ansvar i rollen som IT-tekniker. Du är därför initiativtagande och strävar efter att lära dig nya saker i arbetet. Du är van vid att agera serviceinriktat och på ett pedagogiskt sätt bemöta både tekniskt kunniga och mindre tekniskt kunniga personer. Utöver det är du noggrann som person vilket är viktigt när du dokumenterar ärenden.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt ök.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: First line, second line, support, IT, tekniker, windows 7, jira, microsoft

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karl August Gratte 08-40024050 karlaugust.gratte@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2727566

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: