IT-tekniker / Teknisk support / Servicedesk

Bravura / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2017-08-16

Företaget
Företaget är ett välkänt kredithanteringsföretag med verksamhet runt om i Europa med omkring 3000 anställda. Företaget finns på flertalet orter i Norden och Sverige. Denna tjänst är belägen i centrala Göteborg, men du tillhör ett supportteam som är placerade i Stockholm. Ni har daglig kontakt över telefon och mail och tekniker kommer även besöka Göteborgskontoret för utbildning och stöttning. Detta är ett konsultuppdrag på två månader med start 4 september och det finns goda chanser till förlängning.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som servicedeskmedarbetare ingår du i ett servicedeskteam om fem personer. Tillsammans stöttar ni organisationen i IT-relaterade problem avseende hårdvara och programvara. Du ansvarar för de tekniska ärendena för Göteborgskontoret. Arbetet utförs per telefon, mail och onsite i kontorslandskapet. Du ansvarar för att analysera och bedöma inkommande ärenden från användarna, med andra ord företagets anställda. Mer komplexa ärenden eskalerar du vidare till företagets 2nd line-avdelning. Du kommer få en gedigen introduktion och få stöttning av teamet i Stockholm när det behövs.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning
• Några års arbetslivserfarenhet, gärna från en teknisk och/eller kundorienterad roll
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska
• Du har god datorvana och kunskaper inom Windows och Office-paketet

Vi tror att du som söker tjänsten trivs i en roll där du strukturerar och driver ditt eget framåt och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Att ta egna initiativ ser du som motiverande och du har viljan samt intresset att hjälpa andra. Du anstränger dig för att leverera lösningar och trivs i en social roll med många kontaktytor. Vidare har du har förmågan att ta dig an nya förhållningssätt och att få med dig andra människor i förändring.

Övrig information:

Start: 4 september
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Kontakt: Bravura, info@bravura.se, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Teknisk support, IT-tekniker, IT, service desk, servicedeskmedarbetare, servicedesk, kundservice, kundcenter, kundsupport, support, heltid, konsult, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabrielle Svensson gabrielle.svensson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3645237

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: