IT-tekniker / Teknisk support / Servicedesk
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2018-04-17FöretagetFöretaget är ett välkänt kredithanteringsföretag med verksamhet runt om i Europa med omkring 8000 anställda i 27 länder. Företaget finns på flertalet orter i Norden och Sverige. I Sverige är det omkring 450 medarbetare varav 320 finns på Stockholmskontoret. På arbetsplatsen råder en familjär stämning och nu letar vi efter en person som vill vara en del av servicedeskteamet.
Detta är ett konsultuppdrag på sex månader med goda chanser till förlängning.
Dina arbetsuppgifterI rollen som servicedeskmedarbetare ingår du i ett servicedeskteam om fem personer. Tillsammans stöttar ni organisationen i IT-relaterade ärenden avseende hårdvara och programvara. Du arbetar tillsammans med övriga för att lösa de tekniska ärendena på Stockholmskontoret. Arbetet utförs per telefon, mail och onsite i kontorslandskapet. Du ansvarar för att analysera och bedöma inkommande ärenden från användarna som är företagets anställda. Mer komplexa ärenden eskalerar du vidare till företagets 2nd line-avdelning. Du kommer få en gedigen introduktion och arbeta tätt tillsammans med teamet.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasieutbildning
• Några års arbetslivserfarenhet, gärna från en teknisk och/eller kundorienterad roll
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska
• Du har god datorvana och kunskaper inom Windows och Office-paketet
• Det är meriterande med erfarenhet i Active Directory
Vi tror att du som söker tjänsten har ett stort intresse för teknik och trivs i en roll där du strukturerar och driver ditt eget framåt. Vidare tar du ansvar för dina arbetsuppgifter där du ser det som motiverande att ta egna initiativ. Du har viljan och intresset att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du trivs i en social roll med många kontaktytor och har ett flexibelt förhållningssätt.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Sickla, Stockholm
Lön: Fast lön
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: support, supporttekniker, IT, IT-support, helpdeskmedarbetare, helpdesk, servicedesk, servicedeskmedarbetare, service, data, systemvetenskap, Active Directory, Microsoft, AD
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSimon Gustavsson
simon.gustavsson@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4089721
Observera att sista ansökningsdag har passerat.