IT-tekniker med specialistkunskaper

Wise IT / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Wise IT i Malmö, Lund, Helsingborg, Halmstad, Varberg eller i hela Sverige

Är du tekniskt intresserad och söker efter nya utvecklingsmöjligheter? Har du några års erfarenhet inom IT-support och vill arbeta i en roll där du får kombinera din support-roll med fördjupad teknik?

Då är detta möjligheten för dig! För kunds räkning söker vi en person som kommer jobba 50 % i helpdesk och resterande 50 % som IT-tekniker inom ett specifikt område där du idag har fördjupade kunskaper.

Passar vi dig?

Vår uppgift är att hitta rätt person till rätt IT-jobb. Som grund har vi stenkoll på IT och utifrån det skapar och utvecklar vi starka relationer med vassa IT-personer samtidigt som vi utmanar våra kunder att möta verksamhetens och omvärldens krav. När vi för samman människa och IT kan vi ta nästa steg och bygga framtidens IT-organisationer --- tillsammans!

På 7:e våningen med panoramautsikt över Malmö & sundet i nya "The Studio" håller rekryteringsteamet på Wise IT och systerbolagen inom Wise Group till. Wise IT är ett framgångsrikt företag som det går bra för och vi jobbar för att utvecklas och bli bättre hela tiden! Det gillar våra kunder och kandidater som ger oss fortsatt förtroende.

Wise IT har kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö och ingår i Wise Group, en koncern med specialistbolag inom HR och rekrytering. Wise Group är listat på Nasdaq Stockholm, Small Cap.

Om denna position

Du kommer vara anställd som konsult hos oss på Wise IT, men arbeta hos vår kund som sitter i fina lokaler i centrala Malmö. Dina främsta uppgift vara att stötta organisationen med deras IT-relaterade problem, vilket kan innebära allt från att ta emot inkommande samtal, hjälpa användare remote samt att lösa utmaningar på plats. Du kommer jobba schemalagt 50 % i helpdesk och resterande 50 % som tekniker där du får nyttja dina specialistkunskaper.

Annan information

Vi söker dig som har tidigare arbetserfarenhet av IT-support och som gillar service och att komma på innovativa sätt att lösa problem. Som person söker vi dig som är driven och social, med ett stort tekniskt intresse. Vi ser att du kan kommunicera på svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Arbetet passar dig som har kunskap och erfarenhet av:

Active Directory
Helpdesk
MS Office 2010/2013
Windows 7/8/10
Ärendehanteringssystem

Utöver skallkrav ovan, ser vi att du har fördjupad kunskap inom något av följande:

Office 365
Sharepoint
Apple-produkter
IOS
Windows 10

Är du rätt person för oss?

Tveka inte att skicka in en CV-lös ansökan redan idag genom att besvara 6 snabba frågor! Urval sker löpande. Sedan får du gärna komplettera din ansökan genom att melja ditt CV till kandidatansvarig Christian Svenby på christian.svenby@wiseit.se. Vid frågor eller funderingar är du såklart välkommen att kontakta mig!

Ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2017-08-16

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christian Svenby christian.svenby@wiseit.se

Företag
Wise IT

Adress
Wise IT
Sveavagen 13
11157 Stockholm

Kontorsadress
Sveavagen 13 11157, Stockholm

Jobbnummer
3646170

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Wise IT

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Wise IT: