IT-tekniker med kundservice till Excanto

Hero AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du arbeta på ett spännande tillväxtföretag inom en dynamisk bransch?

Publiceringsdatum
2012-03-22

Företaget
Excanto AB grundades 1999 och förvärvades 2007 av nuvarande ägare. Sedan dess har verksamheten utvecklats till att omfatta ett brett utbud av tjänster för att ge våra kunder bästa möjliga IT-stöd.

Excanto tillhandahåller IT-tjänster med inriktning på drift, support, utveckling och förvaltning av IT-infrastruktur och affärskritiska applikationer. De erbjuder även strategisk rådgivning och förvaltningstjänster samt leverans av IT-produkter som hård- och mjukvara. Excanto har idag ca 60 anställda varav elva personer arbetar på servicedesk som olika ärenden från bolagets kunder. Läs gärna mer på www.excanto.se.

Om jobbet
Du kommer att arbeta på servicedesk i en funktion som inkluderar 1st-, 2nd, och 3d-line. Detta innebär att du kommer att hantera allt från enklare ärenden till att du djupdyker i mer komplexa ärenden som tar flera dagar att utreda. Du kommer att arbeta mycket via mail och telefon men det kan också förekomma att du hjälper kunden on-site. Du äger ärendet men en del av de mer komplicerade eskaleras vidare.

Möjligheter

Excanto har en stark tillväxt och befinner sig i en spännande fas som erbjuder stora möjligheter till utveckling i framtiden. I Excantos servicedesk behöver du inte släppa ifrån dig ärenden i ett tidigt skede utan arbetar utredande även med mer komplicerade case. Detta gör att du kommer få en bred teknisk grund att stå på men även möjlighet att specialisera dig på vissa områden.

Kvalifikationer
Du har en IT-generalist som har en helhetsbild av IT. Detta inkluderar både MAC och PC, klient liksom server och det är meriterande om du har kunskap inom nätverk. Det är vidare meriterande om du har erfarenhet av teknisk support eller annan servicefunktion.

Personliga krav

Vi söker en kommunikativ person med stort driv och god servicekänsla. Du är nyfiken och prestigelös samt delar dina kollegors tekniska intresse och vilja att lära dig mera.

Arbetstider, omfattning och tillträde

Arbetet är på heltid och tillträde sker omgående beroende på din tillgänglighet. Du kommer till en början vara anställd av Hero och arbeta på uppdrag för Excanto för att vid god arbetsprestation rekryteras inom en 6 månaders period.

Sök jobbet

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=201

Har du frågor besvaras dessa av ansvarig rekryterare Viktoria Berg på 08-400 25 860 alt. viktoria.berg@hero.se .

Vi ser fram emot din ansökan!

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-04-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Viktoria Berg, Rekryterare, 08-400 25 860, viktoria.berg@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM

Kontorsadress
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM

Jobbnummer
1194927

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: