IT-tekniker Klientsupport

KappAhl / Supportteknikerjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KappAhl i Mölndal, Göteborg, Partille, Kungsbacka, Lerum eller i hela Sverige

KappAhl är en ledande modekedja med mer än 300 butiker och 4 300 medarbetare i Sverige, Norge, Finland, Polen och Tjeckien. KappAhl säljer prisvärt mode för många människor - kvinnor, män och barn - och riktar sig särskilt till kvinnor 30-50 år. Egna designers formger alla plagg. Under tolvmånadersperioden som slutade den 31 augusti 2009, var KappAhls omsättning cirka 5 miljarder kronor och rörelseresultat 525 miljoner kronor. KappAhl är börsnoterat. Som första modekedja blev KappAhl 1999 miljöcertifierat. Ytterligare information finns på www.kappahl.com.

Publiceringsdatum
2010-02-10

Dina arbetsuppgifter
Vi söker dig som vill vara delaktig i att vidareutveckla KappAhl till en ledande position på marknaden. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av PC support på plats eller via fjärrstyrning, kontinuerligt underhåll av hårdvara och kringutrustning samt klientinstallation. Tjänsten är placerad på KappAhls IT-avdelning där vi har helhetsansvaret för KappAhls globala IT-miljö. 

Profil
Vi söker dig som har kunskap och erfarenhet av installation, konfiguration och felsökning av persondatorer med kringutrustning Du har mycket goda Microsoft Office kunskaper. Du har högskoleexamen eller gymnasial linje samt något års arbetslivserfarenhet. Det är meriterande om du:
• Är certifierad Microsoft Certified Desktop Support Technician (MCDST)  
• Har jobbat med IT-support för ett större företag tidigare 
Har erfarenhet av ett serviceyrke samt har kompetens inom följande områden:
• MSI paketering 
• Novell NetWare/OES/ZenWorks
• Citrix
Din personlighet
Du är självgående, stresstålig och har stor drivkraft och initiativförmåga samt uppskattar att ha många kontaktytor. Du har erfarenhet av att arbeta på plats hos användare och av helpdesk arbete. Det är viktigt att du är pedagogisk, serviceinriktad, ordningsam och en problemlösare som är beredd att ta ansvar.
Stämmer beskrivningen ovan överens med dig? I så fall vill vi gärna att du hör av dig till oss!
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att kontakta Rosita Ahlstedt, mobil 0704-715674. Din ansökan ser vi fram emot senast 2010-02-19.

Arbetstider och omfattning
Heltid/Tillsvidare

Ersättning
Enligt ö k

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-02-19
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Företag
KappAhl

Adress
KappAhl
Box 303
43124 Mölndal

Jobbnummer
584059

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KappAhl

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KappAhl: