It-tekniker/Installationsteknker/Servicetekniker

Bravura / Supportteknikerjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Linköping, Mjölby, Motala, Norrköping, Söderköping eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-05-24

Företaget
Bravura söker en IT-tekniker till vårt kundföretag i Linköping. Företaget är en del av en större koncern som är marknadsledande i Norden och Baltikum inom IT-infrastruktur. Denna tjänst är placerad i fina lokaler i Linköping, där du arbetar i ett engagerat team som gemensamt brinner för IT. Kulturen präglas utav företagets värderingar, en kultur där framåtanda, humor, kamratskap och ett visst mått av galenskap är helt naturligt. Uppdraget erbjuder dig god möjlighet till utveckling och en kultur som präglas av korta beslutsvägar. Här får du utrymme för ditt intresse för teknik och IT.


Dina arbetsuppgifter
I din roll som It-tekniker kommer du att arbeta utifrån ett ärendehanteringssystem där all avrapportering kommer ske. Support och service kommer att ske ute på plats hos kund. Du kommer dagligen ha kontakt med kunder för att leverera ny datorutrustning och ta tillbaka gammal. I tjänsten kommer du därför ha tillgång till bil där du kommer frakta installationsmaterial såsom skärmar, datorer och andra tillbehör som kan tillkomma. De kunder som du kommer arbeta mot har garantiservice vilket innebär att de datorer som inte går att åtgärda med fjärrstyrning kommer att bytas ut. Rollen präglas av ett serviceinriktat arbete gentemot olika sorters kunder till företaget vilket ställer krav på din serviceinriktade förmåga och att kunna hantera olika sorters kunder.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasial utbildning
• Du har erfarenhet av 2:a/3:e linjens support i en servicedesk samt att arbeta i ett ärendehanteringssystem
• Du har erfarenhet av att hantera kommunikation via nätverk (VPN) samt att fjärrstyra datorer
• Du har erfarenhet av Microsoft Office 365, Active Directory samt kataloghantering
• Du har erfarenhet av Service Management enligt ITIL meriterande med certifiering ITIL Foundation
• Du talar och skriver obehindrat på svenska

Vi söker dig som har ett stort intresse för IT och service. Vi tror att du är en person som är lyhörd och serviceinriktad för att på så vis kunna leverera god service till kund. Du har en god kommunikativ förmåga då du dagligen har kontakt med kunder både på plats och i telefon. Vidare är du en initiativtagande person som kommer med förslag till lösningar och som sprider en positiv stämning. För att lyckas i rollen är det avgörande att du är en lagspelare som drivs av att arbeta i team och bidrar till att nå de mål som krävs. Du tar ansvar för ditt arbete och din utveckling genom att arbeta prestigelöst och vågar fråga när det krävs.

Övrig information:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos företaget. Konsultppdraget kan möjligtvis förlängas förutsatt att alla parter är nöjda.

Start: 2019-10-01
Plats: Linköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, Active Driectory, support, ärendehantering, windows, office, microsoft, ITIL, tekniker, servicetekniker, installation, hårdvara, mjukvara

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-06-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amanda Beuthan amanda.beuthan@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0580

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4811035

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: