IT-support till större bolag i Tumba!
Gigstep AB / Supportteknikerjobb / Botkyrka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Botkyrka,
Salem,
Ekerö,
Huddinge,
Södertälje eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Gigstep AB i Botkyrka,
Stockholm,
Solna,
Uppsala,
Västerås eller i
hela Sverige Alla brinner för olika saker, men för att lyckas i denna roll så behöver du älska IT. För oss är IT-nörd något positivt, vi imponeras av dig som har hittat din grej och brinner för den!
Du kommer ingå i ett kompetent team där du kommer lära dig massor. Där du kommer kunna kombinera dina kunskaper inom IT med din känsla för service i en perfekt mix.
Du arbetar i ett ärendehanteringssystem och felsökning är något du gör dagligen. Det är väldigt bra om du har koll på nedanstående punkter:
• Active Directory
• DNS, DHCP, TCP/IP
• Citrix
• Windows Operativsystem
• Outlook & Exchang
• MS Office & O365
• Skrivare & skrivarhantering
• Hårdvarurelaterade frågor
Det genuina IT-intresset är ett måste. Vi vill gärna att du har arbetat med IT-support tidigare. Att du är flytande i både svenska och engelska är ett krav.
Välkommen in i ett härligt gäng där humor blandas med stort fokus för att ge god service åt kunderna!
Uppdragsgivaren kan också tänka sig att du jobbar deltid. Så har du ett annat jobb vid sidan av så tveka in att söka. Vid deltidsarbete gäller minst 50%.
Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss på Gigstep men arbetar ute hos vår kund. Uppdraget är med 6 månader till att börja med.
Urval sker löpande så tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag!
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Gigstep AB (org.nr 559187-8227),
https://www.gigstep.se/ Arbetsplats Gigstep
Kontakt Nellie Lindéen
nellie.lindeen@gigstep.se 0736792281 Jobbnummer 8213975
Observera att sista ansökningsdag har passerat.