IT-support till stor aktör inom Music Tech

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-03-21

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att kunden har vidare avsikt att erbjuda dig anställning. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
Företaget i fråga är en stor och välrenommerad aktör inom Music Tech. Mer information om företaget kommer att delges vid eventuell intervju.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som IT-support ingår du i ett team om fyra personer. Där ansvarar du för att bemanna servicedesk och ta emot inkommande ärenden från organisationens medarbetare kopplat till Mac-miljöer inom 1st line support. Genom ticketsystem ansvarar du för felsökning och felavhjälpning samt supporterar de ärenden som kommer in. Typiska ärenden kan exempelvis vara användarsupport, installation av mjukvara och konfigurering. Användarfrågorna kan vidare innebära olika felanmälningar, beställningar, lösenord och liknande. Du driver ärenden och löser dem självständigt eller tar det vidare till berörd avdelning eller person, där huvudmålet alltid är att lösa problemet med bästa möjliga service. Du administrerar och utför ditt arbete genom Google Worksace.

Utöver detta arbetar du förebyggande genom att analysera varför problemen uppstår och du uppmuntras bidra med idéer för att på så sätt utveckla ert arbetssätt och företagets produkter. Du driver ärenden självständigt från start till slut och dokumenterar genomgående i ärendehanteringssystem.

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:
• Ansvara för servicedesk och ärenden inom 1st line support
• Felsökning och problemlösning inom Mac-miljöer
• Installation och konfigurering

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Något års erfarenhet av liknande arbete inom Mac-miljöer
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift
• Relevant utbildning inom IT är meriterande
• Erfarenhet av Google Workspace är väldigt meriterande

Du blir motiverad av problemlösning och tycker det är roligt att fördjupa dig i komplexa problem. Du anstränger dig alltid för att kunna leverera bästa möjliga lösning och du uppskattar att se konsekvenserna av jobbet du lägger ner. Du tar alltid stort ansvar för dina arbetsuppgifter och missar sällan detaljer eftersom du planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt och jobbar systematiskt. Som person är du uppmärksam, tillmötesgående och gillar att hjälpa andra. När ett problem uppstår är du lösningsorienterad och blir motiverad av att kunna ge kunderna förstklassig service. I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team. Därför är det viktigt att du gillar att jobba tillsammans med andra, att du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse - med fördel omgående
Plats: Stockholm med omnejd
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
John Virdeborn
john.virdeborn@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7570912

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: