IT-support till servicedesk i centrala Skåne
Gigstep AB / Supportteknikerjobb / Kristianstad
2022-03-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "IT-support till servicedesk i centrala Skåne" (publicerad 2022-03-30) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Kristianstad,
Bromölla,
Sölvesborg,
Hässleholm,
Östra Göinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Gigstep AB i Kristianstad,
Bromölla,
Sölvesborg,
Hässleholm,
Olofström eller i
hela Sverige Alla brinner för olika saker, men för att lyckas i denna roll så behöver du älska IT. För oss är IT-nörd något positivt, vi imponeras av dig som har hittat din grej och brinner för den!
Du kommer ingå i ett kompetent team där du kommer lära dig massor. Där du kommer kunna kombinera dina kunskaper inom IT med din känsla för service i en perfekt mix.
Du arbetar i ett ärendehanteringssystem och felsökning är något du gör dagligen. Det är väldigt bra om du har koll på nedanstående punkter:
• Active Directory
• DNS, DHCP, TCP/IP
• Citrix
• Windows Operativsystem
• Outlook & Exchange
• MS Office & O365
• Skrivare & skrivarhantering
• Hårdvarurelaterade frågor
• Det genuina IT-intresset är ett måste.
• Vi vill gärna att du har arbetat med IT-support tidigare.
• Att du är flytande i både svenska och engelska är ett krav.
• Körkort och bil är också ett krav.
Välkommen in i ett härligt gäng där humor blandas med goda kakor och stort fokus på att ge god service åt kunderna!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2022-03-23ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagGigstep AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Gigstep AB (org.nr 559187-8227),
https://www.gigstep.se/ Arbetsplats Gigstep
Kontakt Nellie Lindéen
nellie.lindeen@gigstep.se 0736792281 Jobbnummer 6465933
Observera att sista ansökningsdag har passerat.