IT-support till InfoCare

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-03-23

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos InfoCare. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
InfoCare är den ledande serviceleverantören av teknisk utrustning i Norden. De har över 60 serviceställen och 1100 anställda i Norge, Danmark och Finland. Utöver detta levererar de on-site service, installationer, transporter och mjukvarutjänster till företag över hela Sverige. InfoCare vision är att erbjuda de mest effektiva tekniska lösningarna på marknaden och att lösa tekniska utmaningar på ett effektivt och professionellt sätt.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som IT-Support arbetar du med att administrera konton, lösa tekniska problem, installera nya datorer och skrivare. Du installerar Windows, Mac och Linux samt felsökning av mjuk-och hårdvara som PC, Mac, Linux, Android samt Iphone. Som IT-support arbetar du därtill med ärendehantering och arbetar On-Site vilket innebär att du sitter stationärt på plats och hjälper användare med tekniska frågor, således förväntas du utgå från kontoret och ges inte möjlighet att arbeta hemifrån utöver särskilda anledningar.

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:
• Administrerar, löser och installerar konton, tekniska problem, datorer och skrivare.
• Felsökning av mjuk-och hårdvara som PC, Mac, Linux, Android samt Iphone.
• Hanterar ärenden och hjälper användare med tekniska lösningar.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare arbete i en liknande roll som IT-support, On-Site tekniker och/eller servicedesk
• Goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift
• Kunskaper samt erfarenhet av Windows, Mac och Linux är meriterande

För att trivas i rollen som IT-support är du uppmärksam, tillmötesgående och tycker om att hjälpa andra. När ett problem uppstår är du lösningsorienterad och blir motiverad av att kunna ge kunderna förstklassig service. I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team, därför är det viktigt att du gillar att arbeta tillsammans med andra, ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Moa Liljendahl
moa.liljendahl@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7580548

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: