IT-support till Infocare

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2023-03-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "IT-support till Infocare" (publicerad 2023-03-23) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-03-13

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Infocare AB. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
Infocare är den ledande serviceleverantören av teknisk utrustning i Norden. De har över 60 serviceställen och 1100 anställda i Norge, Danmark och Finland. Utöver detta levererar de onsite service, installationer, transporter och mjukvarutjänster till företag över hela Sverige. Infocare AB 's mål är att erbjuda de mest effektiva tekniska lösningarna på marknaden och att lösa tekniska utmaningar på ett effektivt och professionellt sätt.

Dina arbetsuppgifter
I rollen arbetar du med att supporta dina kollegor och användare i företagets vardagliga IT-miljö. Detta gör du bland annat genom att administrera konton och lösa tekniska problem, installera nya datorer, skrivare och till viss del arbetar du med ärendehantering. Du arbetar on-site, vilket innebär att du är på plats och hjälper användare med tekniskt relaterade frågor, således förväntas du utgå från kontoret och ges inte möjlighet att arbeta hemifrån utöver vid särskilda anledningar.

• Installation Windows, Mac samt Linux
• Felsökning inom mjukvara/hårdvara PC, Mac, Linux, Android samt Iphone
• On-site support

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Meriterande med någon teknisk erfarenhet, antingen i en roll som onsite-tekniker, support eller servicedesk
• Meriterande med erfarenhet av ärendehanteringssystem
• Svenska obehindrat, goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift.

Som person är du uppmärksam, tillmötesgående och gillar att hjälpa andra. När problem uppstår är du lösningsorienterad och blir motiverad av att kunna ge kunderna förstklassig service. I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team, varför det är viktigt att du gillar att arbeta tillsammans med andra. Avslutningsvis ser du till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg, torslanda
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Frida Wallin Jonsson
frida.wallin@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7538856

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: