IT-support till Infocare AB
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Karlskoga
2022-12-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "IT-support till Infocare AB" (publicerad 2023-01-30) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Karlskoga,
Lekeberg,
Degerfors,
Nacka,
Storfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Karlskoga,
Nacka,
Kristinehamn,
Örebro,
Karlstad eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-12-02Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 1 månad. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Infocare AB. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetInfocare är den ledande serviceleverantören av teknisk utrustning i Norden. De har över 60 serviceställen och 1100 anställda i Norge, Danmark och Finland. Utöver detta levererar de onsite service, installationer, transporter och mjukvarutjänster till företag över hela Sverige. Infocare AB 's mål är att erbjuda de mest effektiva tekniska lösningarna på marknaden och att lösa tekniska utmaningar på ett effektivt och professionellt sätt.
Dina arbetsuppgifterI rollen arbetar du med att erbjuda support till dina kollegor i företagets vardagliga IT-miljö. Detta gör du bland annat genom att administrera konton och lösa tekniska problem, installera nya datorer och skrivare. Vidare arbetar du även med ärendehantering och är behjälplig med problemlösning kopplat till IT-avdelningens dagliga behov.
• Byta ut och leverera nya datorer till användarna
• Onsite-support
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Meriterande med någon teknisk erfarenhet, antingen i en roll som onsite-tekniker, support eller servicedesk
• Meriterande med erfarenhet av ärendehanteringssystem
• Svenska obehindrat i såväl tal som skrift
• Engelska obehindrat i såväl tal som skrift är meriterande
Som person är du uppmärksam, tillmötesgående och gillar att hjälpa andra. När problem uppstår är du lösningsorienterad och blir motiverad av att kunna ge kunderna förstklassig service. I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team, varför det är viktigt att du gillar att arbeta tillsammans med andra. Avslutningsvis ser du till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat.
Övrig information:
Start: 9 januari
Plats: Karlskoga
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.seså hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2022-12-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Carl Norén
carl.noren@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 7225631
Observera att sista ansökningsdag har passerat.