IT-support till Codab

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Malmö
2022-07-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "IT-support till Codab" (publicerad 2022-08-15) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-07-18

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Codab har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Codab en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
CODAB är ett väletablerat företag med över 35 års erfarenhet av drivmedelsanläggningar och en god förståelse för branschen och hur den har förändrats. De utvecklar, tillverkar och levererar produkter och system både till oljebolag och till företag med egna drivmedelsanläggningar. Codabs kunder finns främst i Skandinavien, i Europa och i vissa afrikanska länder. Bland deras produkter finns kortterminaler, diesel- och AdBluepumpar, forecourt controllers och system för transaktionshantering. De levererar också nivåmätningssystem och kompletta drivmedelsanläggningar av typen ovan jord. Företagets kunder är främst oljebolag eller företag med egen bränslestation.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som IT support ansvarar du för att ta emot inkommande samtal och mejl från primärt en företagskund. Genom felsökning och felavhjälpning supporterar du de ärenden som kommer in, som främst består av användarsupport, problemlösning och support i databas. Du driver ärenden och löser dem självständigt eller tar det vidare till berörd avdelning eller person, där huvudmålet alltid är att lösa problemet med bästa möjliga service.

Du ansvarar för dina ärenden från start till slut samt för att dokumentera allt i ärendehanteringssystemet (Freshdesk). Du ansvarar även för att ärenden hanteras och tilldelas till rätt person. Initialt erbjuds du en introduktion för att skapa en förståelse kring arbetssätt, system och företagets produkter.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning, meriterande med inriktning mot teknik/IT
• Erfarenhet från arbete med liknande arbetsuppgifter
• Tekniskt intresse
• Flytande kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska

Vi söker dig som har ett stort tekniskt intresse. För att passa in i rollen tror vi att du är serviceinriktad och därmed lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Med en positiv attityd antar du och löser de problem samt utmaningar som du stöter på. Vidare är det viktigt att du är noggrann då du i rollen hanterar IT relaterad dokumentation i databaser. Slutligen så trivs du i en social roll där du samarbetar och stöttar dina kollegor. I takt med att du kommer in i din roll samt verksamheten kommer du med stor sannolikhet hjälpa till med andra arbetsuppgifter eftersom det är ett mindre företag. Ingen dag är den andra lik och det gillar du!

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: First line, first line support, 1st line, 1st line support, IT, IT-support, teknisk support, support, supporttekniker, tekniker, servicedesk, servicedeskmedarbetare, service desk agent, helpdesk, helpdeskmedarbetare, kundservice, service, teknik, mjukvara, heltid, Freshdesk, Malmö

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-08-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Ida Skagne
ida.skagne@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6830463

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: