IT-support / Supporttekniker till Debugger

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-03-19

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Debugger har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Debugger en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
Debugger är en IT-konsultfirma grundad 1985 som erbjuder företag och organisationer helhetslösningar inom IT. Från rena helpdeskfunktioner, slutanvändarsupport och strategisk IT- rådgivning till implementering av servrar/infrastrukturlösningar och molnlösningar. Debugger har sitt kontor på Södermalm och är idag 5 anställda. De har utgångsläge i Stockholmsområdet men hjälper företag och organisationer runt om i världen.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som supporttekniker ansvarar du för att ta emot inkommande samtal och mail från kunder och handhar de ärenden som kommer in. Du behandlar exempelvis felsökning av hård/mjukvara, beställningar och användarhantering. Du arbetar dagligen med system och program såsom Windows 10, AzureAD, Gsuite och Office 365. Du driver ärenden och löser dem självständigt eller tar det vidare till berörd person, där huvudmålet alltid är att lösa problemet med bästa möjliga service. Vidare arbetar du med dokumentation och datorinstallationer och felsökning av IT-infrastruktur. I tjänsten som supporttekniker arbetar du både ute hos kund och på kontoret på Södermalm.

Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa en förståelse kring arbetssätt, system och företagets tjänster.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Minst 1-3 års erfarenhet inom IT-support
• Flytande kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska
• Eftergymnasial utbildning inom IT är meriterande
• Certifieringar inom exempelvis Microsoft/Cisco/ITIL är meriterande

Som person uppskattar du att skapa god kontakt med kunder och att lösa problem som uppstår. Du trivs med att prata med kunder och motiveras av att ge förstklassig service samt har en förmåga att jobba rådgivande i kunddialogen. Du är duktig på att lyssna på andras idéer och åsikter och på så sätt skapar du förtroende hos dina kunder/kollegor. Då rollen innebär många kontaktytor, både internt och externt, förstår du vikten av god kommunikation. Vidare trivs du med varierande arbetsuppgifter och du är flexibel i ditt arbetssätt, där du har förmågan att anpassa dig efter situationen som råder. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och ser helheten på problemen. Du besitter även förmågan att strukturera din vardag och prioritera rätt saker.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Windows 10, AzureAD, Gsuite och Office 365, IT-support, supporttekniker, heltid, Debugger, IT, Support

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-04-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Övrig information om företaget/organisationen
Offentliga upphandlingar där Bravura Sverige AB varit leverantör

Jobbnummer
5640757

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: