IT-support / servicedesk / supporttekniker till eBuilder
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2016-10-26FöretageteBuilder är en väletablerad aktör som utvecklar och tillhandahåller molnbaserade affärssystemstjänster. Applikationerna används världen över av stora och små företag för tjänster inom bland annat logistik, inköp och supply chain. Från kontor i Sverige, Australien och Sri Lanka sker arbetet mot kunder i över 50 länder. På huvudkontoret på 30:e våningen i Kista Science Tower arbetar idag cirka 50 medarbetare.
Dina arbetsuppgifterI rollen som IT-support arbetar med supportärenden gentemot användare av företagets molnbaserade affärssystem. Du ansvarar för att självständigt lösa ärenden och slussar vid behov vidare till företagets 3rd line support som är baserad på Sri Lanka. Ärendena kan handla om att rätta till fel som har uppstått i order- och fakturaflödet, exempelvis att en kund inte fått sin vara i tid. Du arbetar främst i ett ärendehanteringssystem, men även arbete via telefon och mail förekommer. Eftersom företagets kunder finns både i Sverige och internationellt sker en del av arbetet på engelska.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasieutbildning
• 1-2 års erfarenhet av IT-support
• God dator- och systemvana samt goda kunskaper i Excel.
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Vi söker dig med ett stort IT-intresse och som är nyfiken och villig att lära dig nya saker. Du har ett analytiskt förhållningssätt och söker ständigt efter den bästa lösningen. Vidare är du mån om att ge förstklassig service och att alltid sätta kunden i fokus. Du trivs i sociala sammanhang och anpassar dig efter mottagaren. Därtill är du duktig på att hantera en hög arbetsbelastning.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Kista Science Tower, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>härHar du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: support, IT-support, teknisk support, supporttekniker, servicedesk, servicedeskmedarbetare, first line, 1st line, helpdesk, helpdeskmedarbetare, heltid, Kista
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Wallin 08-40024050
emma.wallin@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3128584
Observera att sista ansökningsdag har passerat.