It-Support / Servicedesk Support Specialist Till Tietoevry
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2024-02-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "It-Support / Servicedesk Support Specialist Till Tietoevry" (publicerad 2024-04-18) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2024-02-20Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att TietoEVRY har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och TietoEVRY en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetTietoEVRY är ett ledande företag inom digital transformation och levererar helhetslösningar inom IT till företag inom näringslivet och offentlig sektor. De har idag en framträdande roll i det digitala ekosystemet och använder sin mjukvara och deras tjänster för att skapa verktyg och lösningar som förenklar vardagen för miljontals människor. De hjälper företag att förnya sin affär genom att fånga möjligheterna med modernisering, digitalisering och innovation och som skapar nya möjligheter baserat på öppenhet, innovationssamarbeten och ekosystem.
Här erbjuds du en professionell tillväxt via coachande utvecklingssamtal, utvecklande och utmanande arbetsuppgifter, öppen kultur och en enastående balans mellan arbete och privatliv!
TietoEVRY är ett ledande företag inom digital transformation och levererar helhetslösningar inom IT till företag inom näringslivet och offentlig sektor. De har idag en framträdande roll i det digitala ekosystemet och använder sin mjukvara och deras tjänster för att skapa verktyg och lösningar som förenklar vardagen för miljontals människor. De hjälper företag att förnya sin affär genom att fånga möjligheterna med modernisering, digitalisering och innovation och som skapar nya möjligheter baserat på öppenhet, innovationssamarbeten och ekosystem.
Här erbjuds du en professionell tillväxt via coachande utvecklingssamtal, utvecklande och utmanande arbetsuppgifter, öppen kultur och en enastående balans mellan arbete och privatliv!
Dina arbetsuppgifterI rollen hos TietoEVRY erbjuds du en utmanande och varierande tjänst där du får du möjlighet att levererar support till en av Tietoevry 's största kunder. Arbetsuppgifterna består primärt av support inom tjänster såsom Office 365, MS Office, Windows, Windows Server, nätverk, brandväggar, WiFi, säkerhet, backup, Active Directory och Mac.
• Högkvalitativ support till kundens slutanvändare via telefon, mail och chatt.
• Lösa merparten av frågorna/tekniska utmaningarna vid första kontakten.
• Parallellt hantera incidenter i backlogg via ärendehanteringssystemet Service Now
• Felsökning och avhjälpning av tekniska problem med hjälp av fjärrstyrnings-, och automationsverktyg. Med hjälp av en gemensam kunskapsdatabas baserad på Knowledge Centered Support-metodiken samt dina egna erfarenheter.
• Deltagande i incident-, förändrings- och problemhanteringsprocesser
Tjänsten innebär inte omfattande resor men viss reseverksamhet inom Stockholmsområdet kan förekomma.
Här blir du en del av ett team team om 48 kollegor. Du kommer att arbeta med erfarna och seniora kollegor och ledare, som i nära samarbete konternuerligt delar med sig av dina erfarenheter och kunskaper. Servidesk-teamet på Teitoevry är kända för sin fina teamsammanhållning och välkomnar dig till ett öppet och prestigelöst arbetsklimat.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Du har 3 till 6 månaders erfarenhet av teknisk förstalinjesupport eller kundtjänstarbete.
• Du som vill utvecklas inom IT och/eller ledarskap och jobba med större kunder.
• Du har goda kommunikativa egenskaper, flytande språkkunskaper i svenska och engelska
För att trivas i rollen ser vi att du har ett stort kundfokus, service kommer naturligt för dig och du vill alltid ge det lilla extra till kunden. Vidare är du social och positiv, och brinner för teamwork och din fortsatta utveckling. Då arbetsuppgifterna är varierande är det viktigt att du är flexibel i din roll, och du har enkelt för att snabbt växla fokus mellan olika uppgifter. Vidare har du ett starkt lösningsfokus, du är alltid nyfiken på att lära dig mer och kan hitta kreativa lösningar på problem. Du är även en person som drivs av att jobba i team och ser fördelarna med att dela kunskap och erfarenhet. Slutligen är också mån om kvaliteten på det arbete du presenterar, du uppskattar en roll där du får ta ansvar och är självgående i ditt arbete.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Solna
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail,
info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-02-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Fanny Danielsson
fanny.danielsson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 8484543
Observera att sista ansökningsdag har passerat.