IT-support / IT-tekniker / Micros / Micros Fidelity / Oracle Hos

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-05-29

Företaget
Företaget är en hotellkedja som är väletablerad och marknadsledande i Norden. Tjänsten är placerad på hotellkedjans huvudkontor i centrala Stockholm, där cirka 400 personer arbetar. IT-avdelningen består av 17 medarbetare som är uppdelade på first- och second line, teamledare, incident manager samt avdelningschef.


Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer att anpassas efter din erfarenhet, där du antingen kommer att sitta i 1st eller 2nd line supporten, alternativt arbeta i projektet med att etablera deras support som ska flyttas inhouse. I rollen som supportmedarbetare tar du emot ärenden av olika svårighetsgrad via telefon och hotellkedjans interna ärendehanteringsprogram. Dessa ärenden är varierande och rör allt kring nätverk, systemfrågor, rättigheter och behörigheter.

Uppdraget startar så omgående som möjligt och pågår initialt cirka tre månader framåt med chans till förlängning. Under denna period är du anställd som konsult hos Bravura.


Kvalifikationer
• Tekniska kunskaper i kassa-/restaurangsystemet Micros/Micros Fidelity/Oracle Hospitality (frontend och backend)
• Teknisk arbetslivserfarenhet, exempelvis inom IT-support
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, såväl i svenska som engelska

För att trivas i tjänsten är du en person som har förmågan att skapa goda relationer med människor i din omgivning samt som trivs med att arbeta i grupp. Du är en person som genom din kommunikativa förmåga arbetar serviceinriktat och på ett flexibelt sätt kan bemöta olika människor och deras behov. Därtill är du en person som gärna tar initiativ och på ett prestigelöst sätt tar dig an arbetet.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm, centralt
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Micros, Micros-Fidelio, Oracle Hospitality, IT, teknik, supporttekniker, support, IT-agent, supportmedarbetare, IT, first line, second line, 1st line, 2nd line, teknisk support, service, Microsoft, ärendehantering, ärendehanteringssystem, heltid, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Wallin emma.wallin@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3525578

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: