IT-support hos CSC, 2nd line
Skill / Supportteknikerjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Skill i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Du ingår i ett supportteam som jobbar med att ta emot ärenden rörande Teamcenter, som är ett PDM-system för att hantera produktdata på Saab.
Ärendena är av 2nd-linekaraktär och kräver ett brett spektra av system- och applikationskunskap som du får lära dig på plats.
För tjänsten kommer Skill att söka efter kandidater med akademisk examen och utbildning från Systemvetenskaplig utbildning eller motsvarande. Meriterande är kunskap/erfarenhet av CAD och speciellt då inom liknade verksamhetsområde som kunden Saab. Meriterande är också tidigare erfarenhet av support.
Vidare ska du ha goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift samt vara professionell, resultatinriktad, självgående och engagerad. Dessutom inneha god samarbetsförmåga, vara serviceinriktad och tillmötesgående.
Du ska också för att kunna betraktas som en god representant för Skill vara konsultmässig; dvs öppen, social och flexibel att arbeta i olika miljöer och med olika uppdrag samt lyhörd och våga stå för dina åsikter.
Anställningsform och ansökan
Tjänsten är en anställning hos Skill i sex månader med syfte att därefter övergå i anställning hos kund. Tjänsten är på heltid och med tillträde snarast, gärna redan i april.
Vid frågor kontakta gärna ansvarig rekryterare hos Skill, Viktoria Lundin, 013-473 81 61. Ansöker gör du genom
www.skill.se. Då tillträde är snarast vänta inte med att ansöka.
Publiceringsdatum2010-04-15Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsök via
www.skill.se.FöretagSkill
AdressSkill
Repslagaregatan 19
58222 LINKÖPING
KontorsadressRepslagaregatan 19
582 22 Linköping
KontaktuppgifterTelefonnummer: 013-473 81 60
Jobbnummer 625312
Observera att sista ansökningsdag har passerat.