IT-support / helpdesk / tekniker / 2nd line
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2018-03-06FöretagetFörbundet grundades 1897 och är idag ett av 14 fackförbund som ingår i Landsorganisationen, LO. Förbundets uppgift är att se efter medlemmarnas intressen på arbetsmarknaden och inom näringslivet. De över 60 000 medlemmarna arbetar i en rad olika branscher och yrkesområden inom Transport- och säkerhetsnäringen. Fackförbundet arbetar för politisk, social och ekonomisk demokrati.
Dina arbetsuppgifterI rollen som IT-support ingår du i en grupp om fyra personer som arbetar internt med IT-supportärenden, applikationsförvaltning, felsökningar, helpdesk, e-post och nätverkskopplingar genom fjärrstyrning och telefon. Tjänsten innefattar att ge support på olika operativsystem, applikationer som SharePoint, office 365, IBM-bigfix samt kringutrustning såsom skrivare.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasieexamen, gärna inom IT eller teknik
• Tidigare erfarenhet från firstline support /servicedesk, teknisk support eller motsvarande
• Goda kunskaper inom Windowsmiljö
• Kunskap inom SharePoint, IBM-bigfix och SQL-server
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Som person har du intresse och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du är van att driva ditt arbete framåt på ett självständigt och strukturerat sätt. Vidare är du öppen för förändringar och har förmågan att handla och agera utifrån olika situationer. Vi ser även att du är trygg i dig själv och tar dig an nya arbetsuppgifter på ett självsäkert sätt.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, centralt
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Helpdesk, IT, teknik, service, felsökning, Windows, fjärrstyrning, Stockholm, support, supporttekniker, helpdesk, 2nd line, 3rd line, servicetekniker
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAvan Shali
avan.shali@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4002227
Observera att sista ansökningsdag har passerat.