IT-support / helpdesk / first line support

Bravura / Supportteknikerjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Norrköping, Söderköping, Linköping, Nyköping, Oxelösund eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-07-02

Företaget
Vår kund är en rikstäckande statlig myndighet vars uppdrag är att arbeta med brottsförebyggande åtgärder. Myndigheten säkerställer ett tryggt samhälle tillsammans med personal, beslutsfattare och ansvariga inom områden hälso- och sjukvård, socialtjänst samt annan verksamhet. Verksamheten har närmare 30 000 anställda.

IT-avdelningen i Norrköping behöver förstärkning av IT-tekniker för att tillgodose verksamhetens behov. Arbetet sker under kontorstid och pågår initialt under tolv månader med möjlighet för förlängning.


Dina arbetsuppgifter
I din roll som första linjens support arbetar du med ärenden främst inom telefoni, se till att IT-utrustning fungerar, tillhandahålla servicestöd mot användare avseende hård- och mjukvara. Vidare administrerar du IT-ärenden som användarkonton, behörigheter och utskriftsköer samt instruera användare i hur de ska arbeta med olika program.


Kvalifikationer
• Gymnasial utbildning
• Minst 1 års arbetslivserfarenhet av support roll
• Goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk,
• Grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt.
• Meriterande är erfarenhet av Easit BPS eller Artologik helpdesk

Övrig information:

Start: September
Plats: Norrköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, support, IT tekniker, supporttekniker, teknik, helpdesk, IT-tekniker, felsökning, nätverkskommunikation, Microsoft Windows, Easit BPS, Artologik helpdesk, heltid, Norrköping, first line support,

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Avan Shali avan.shali@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0581

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4233699

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: