IT-support för Tele2 butikerna
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2015-06-11FöretagetTele2 präglas av frihet under ansvar och söker dig som är ambitiös och driven. Företaget har många exempel på medarbetare som utvecklats i sin roll eller gått vidare inom bolaget. För rätt person finns många framtida möjligheter! Tjänsten är placerad i Kista. Du är initialt anställd av Bravura med möjlighet att därefter bli anställd direkt av Tele2.
Dina arbetsuppgifterDu ingår i en grupp av supporttekniker som supporterar och driftar IT-miljön för Tele2 butiker. Du är även med och implementerar IT-miljön när nya butiker öppnas. Gruppen ansvarar för en mängd olika system som används av butikspersonal och finns i butikerna. Du har dagligen kontakt med butikspersonalen, andra interna grupper samt externa leverantörer. Utöver det arbetar du kontinuerligt med olika förändrings- och förbättringsprojekt. Arbetstiderna är förlagda måndag till fredag på vanliga kontorstider och du arbetar större delen av din arbetstid från kontoret i Kista. Vid öppning av nya butiker förekommer ibland resa med en övernattning.
KvalifikationerUtbildning: Minst gymnasiekompetens med IT-inriktning. Du får gärna studerat en eftergymnasial IT-utbildning men det är inget krav för tjänsten.
Erfarenhet: Vi söker dig som har några års erfarenhet av att arbeta som IT-support. Vi vill att du tidigare har skruvat i datorer, supporterat on-sight och möt slutanvändare.
Meriterande: Har du erfarenhet av att arbeta med IT-support inom retail och tidigare arbetat med att supportera kassasystem och eller betalkortsterminaler är det mycket meriterande.
Övriga krav (språk/programvaror): Du utrycker dig väl i tal och skrift på svenska och känner dig bekväm med att använda engelska.
Du arbetar dagligen med att ge support åt slutanvändare och vi söker dig som är kommunikativ, öppen och orädd. Gruppen arbetar med verksamhetskritisk drift och vi söker dig som är pliktrogen och noggrann, du vågar dessutom säga till om något är fel. Därtill söker vi dig som älskar IT och vill lära dig nya saker.
Övrig information:
Start: Omgående men hänsyn till eventuell uppsägningstid.
Plats: Stockholm, Kista
Lön: Enligt ök.
Kontakt: Bravura,
info@bravura.se , tel. 08-40024050
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: IT-support, kassasystem, kortterminaler, retail
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-07-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristina Nicolin 08-40024050
kristina@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2333085
Observera att sista ansökningsdag har passerat.