IT-support / First line support för kommande rekryteringar

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-03-06

Om tjänsten
På Bravura har vi återkommande förfrågningar från företag som söker efter kompetens inom IT-support. Såväl juniora som seniora positioner för både rekryteringar och konsultuppdrag. Vi träffar löpande intressanta kandidater på förutsättningslösa intervjuer. Sök därför denna tjänst för att bli tillgänglig för jobberbjudanden som kan vara en bra match för dig i framtiden. Har du en intressant profil kommer vi ta kontakt med dig inom kort!

Om företaget
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Dina arbetsuppgifter
I IT/supportrelaterade tjänster ansvarar du ofta för att ta emot inkommande samtal och mail från privatkunder och företagskunder. Genom felsökning och felavhjälpning supporterar du de ärenden som kommer in, som främst består i användarsupport, installation av mjukvara och konfigurering. Användarfrågorna kan innebära olika felanmälningar, beställningar, lösenord och dagligt arbete med applikationer såsom Windows och Office 365 eller annan mjukvara. Du driver ärenden och löser dem självständigt eller tar det vidare till berörd avdelning eller person, där huvudmålet alltid är att lösa problemet med bästa möjliga service.
Utöver detta arbetar du förebyggande genom att analysera varför problemen uppstår och du uppmuntras bidra med idéer för att på så sätt utveckla ert arbetssätt och företagets produkter. Du förväntas även ofta att ta ansvar för dina ärenden från start till slut samt för att dokumentera allt i ärendehanteringssystemet.

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:
• Support via telefon och mail
• Felsökning och problemlösning
• Installation och konfigurering

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning inom exempelvis IT eller teknik
• Något års erfarenhet i en yrkesroll inom IT/teknik
• God datavana och kunskaper inom Officepaketet
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift

Du blir motiverad av problemlösning och tycker det är roligt att fördjupa dig i komplexa problem. Du anstränger dig alltid för att kunna leverera bästa möjliga lösning och du uppskattar att se konsekvenserna av jobbet du lägger ner. Du tar alltid stort ansvar för dina arbetsuppgifter och missar sällan detaljer eftersom du planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt och jobbar systematiskt. Som person är du uppmärksam, tillmötesgående och gillar att hjälpa andra. När ett problem uppstår är du lösningsorienterad och blir motiverad av att kunna ge kunderna förstklassig service. I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team. Därför är det viktigt att du gillar att jobba tillsammans med andra, att du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm med omnejd
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Moa Liljendahl
moa.liljendahl@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7516058

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: