IT-support / First line / Service
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-06-28FöretagetKoncernen erbjuder ett brett tjänsteutbud av personlig assistans, daglig verksamhet, boende, skola, äldreomsorg, coachning, korttidsvistelse och stöd till barn och ungdomar med social problematik.
Idag är man cirka 9500 medarbetare över hela landet, vilket gör bolaget till en av de största privata aktörerna i Sverige och uppvisar snabb tillväxt inom flera områden.
Dina arbetsuppgifterI rollen som IT-support first line ansvarar du för att via telefon, mejl och i servicedesk ta emot och hjälpa kunderna att lösa IT-relaterade problem samtidigt som du ger den bästa möjliga servicen. Du kommer även vara behjälplig för dina kollegor och hantera ärenden "on site". Arbetsuppgifterna är varierande och kan bland annat innebära att hjälpa till med beställningar, behörigheter, lösenord och ärenden kring mobiltelefoner. I rollen är det viktigt att ha kunden i fokus och säkerställa snabb och tydlig återkoppling till användare avseende ärendets status.
Kvalifikationer• Har en avslutad gymnasieexamen
• God datorvana
• Tidigare erfarenhet av serviceyrke eller telefonsupport (meriterande)
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska
Vi söker dig som har ett stort intresse för IT och vill fortsätta att utvecklas och lära dig mer inom området. Du är serviceminded och duktig på att kommunicera samt brinner för teknik. Du har dagligen kontakt med ett stort antal personer och bör därför vara social och duktig på att förmedla teknisk kunskap på ett pedagogiskt sätt. Vidare är du strukturerad och noggrann i ditt arbete.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Solna
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: servicedesk, support, supporttekniker, IT-support, nätverk, 1st line, Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-07-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Gloerfelt-Tarp
emma.gloerfelt-tarp@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3580408
Observera att sista ansökningsdag har passerat.