IT-Support
Jetpak Sverige AB / Supportteknikerjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jetpak Sverige AB i Solna,
Stockholm,
Västerås,
Göteborg,
Mölndal eller i
hela Sverige IT-Support
För att klara den planerade tillväxten och säkra vår internationella expansion söker Jetpak efter ytterligare personal till vår supportavdelning. För att trivas i rollen tror vi att du har en naturlig fallenhet för teknisk problemlösning, ett genuint IT-intresse samt förmåga att hantera flera olika processer samtidigt. Du blir en del av ett högpresterande team med en bred IT-supportroll på ett företag som värnar om sina anställda.
Publiceringsdatum2018-09-20Dina arbetsuppgifterSupportfunktionen är företagets viktigaste funktion både internt och externt mot våra franchisetagare. Detta ställer höga krav och för rätt person kommer ansvaret i denna funktion bidra till en gedigen personlig utveckling.
Din arbetsdag kommer att bestå av teknisk felsökning, problemlösning och service, där ärenden kommer in via ett ärendehanteringssystem. Du kommer att arbeta med de senaste verktyg och system som finns inom IT. Vår IT-plattform består av Microsoft Office 365 samt Sharepoint Online där du löser de tekniska problem som rör klientapplikationer och mobilapplikationer på både iPhone och Android.
Urval sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor om tjänsten eller rollen, är du välkommen att kontakta Romulus Tudose,
romulus.tudose@jetpak.seProfilbeskrivning
• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem och nätverk
• Kompetens och erfarenhet av Sharepoint
• Grundkunskaper i MS Office365 eller likvärdig
• God kompetens för att kunna dokumentera och beskriva avvikelserapportering
• Förmåga att arbeta processmässigt
• Mycket god förmåga att förmedla sig i tal och skrift, på svenska och engelska
• Projektledaregenskaper
Du en serviceinriktad och kommunikativ lagspelare som tycker om att ha kontakt med många olika personer. Du drivs av att hjälpa "kunder" och hitta lösningar på deras olika problem.
Högt ansvarstagande, stresstålighet samt förmåga att kunna planera och självständigt prioritera dina arbetsuppgifter är en förutsättning för att fungera i rollen.
Du kommer att erbjudas möjligheten att få vara med och bidra till företagets fortsatta utveckling.
Vi är det enkla och snabbaste alternativet för prioriterade leveranser dörr-till-dörr Jetpakgruppen erbjuder den nordiska marknaden tjänster inom express- och servicelogistik samt lokal budverksamhet. Gruppen är idag marknadsledande i Norden, i segmentet 0-12 tim, men erbjuder också logistiklösningar för systemsatta varje-dag-försändelser med längre ledtider. Med representation på mer än 140 orter, 700 budbilar och över 2.500 flygkombinationer per dygn ger vi den nordiska marknaden den kanske mest heltäckande infrastrukturen.
Varaktighet, arbetstid
Enligt kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-07
Ange följande referens när du ansöker: IT-support
FöretagJetpak Sverige AB
AdressJetpak Sverige AB
BOX 12775
11296 STOCKHOLM
KontorsadressNORDENFLYCHTSVÄGEN 66
Jobbnummer 4359468
Observera att sista ansökningsdag har passerat.