It-Support/ 1st line till Axfood IT

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2020-06-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "It-Support/ 1st line till Axfood IT" (publicerad 2021-10-18) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2020-06-18

Företaget
Axfood är en av Nordens största aktörer inom dagligvaruhandeln med butiker som Hemköp och Willys. IT-organisationen består i dagsläget av ca 200 anställda fördelade på utveckling och leverans. Axfood är ett bolag som ligger långt fram i tekniken och som ständigt utmanar för att ligga i framkant gällande digitalisering för att ha marknadens nöjdaste kunder.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som IT-supporttekniker ger du support till företagets lager och kontor i IT-relaterade frågor rörande användar- och behörighetsärenden. Du ansvarar för inkommande ärenden, som primärt inkommer via mail och som därefter reggas i ärendehanteringssystemet. Det förekommer även att du tar emot ärenden via telefon. TIll största del är det ärenden och frågor rörande Office 365, Windows 10 samt Active Directory.

I inledningen av din anställning får du en gedigen introduktion i system och arbetssätt. Du tillhör ett sammansvetsat team på 4 personer.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasial utbildning, gärna med teknisk/IT-inriktning
• Tidigare erfarenhet från liknande roll, exempelvis från servicedesk eller som onsitetekniker
• Kunskap inom Office 365, Windows 10 och Active Directory
• Du uttrycker dig väl i svenska och engelska, i såväl tal som skrift

För att passa i denna roll tror vi att du har en god känsla för service och är van vid att hantera stressande situationer på ett lugnt och metodiskt sätt. I rollen ger du support både genom telefon och mejl varav du som person känner dig trygg med att ta kontakt och kommunicera med nya människor. Därtill bör du trivas med att arbeta i grupp samt att lösa problem, både självständigt såväl som i grupp.

Övrig information:

Start: Augusti
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: heltid, firstline, 1st line, support, helpdesk, service, matbutik, dagligvaruhandeln, kassasystem, Stockholm, teknik, butik, windows, kundesupport, office, office365, kundservice

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-07-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5269664

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: