IT-support / 1st line support / servicedesk
Bravura / Supportteknikerjobb / Kalmar
2018-05-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "IT-support / 1st line support / servicedesk" (publicerad 2018-05-07) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Kalmar,
Mörbylånga,
Borgholm,
Nybro,
Torsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Kalmar,
Nybro,
Emmaboda,
Oskarshamn,
Karlskrona eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2018-05-02FöretagetVår kund är en stor offentlig verksamhet inom utbildning i Kalmar. Verksamhetens IT-avdelning behöver nu förstärkning av en 1st line support till sektionen "IT-support servicedesk" som är en av två supportsektioner under avdelningen. Målet är att med hög servicegrad tillgodose verksamhetens frågor och problem kopplat till de IT-tjänsten som levereras av IT-avdelningen.
Tjänsten är ett heltidsuppdrag med start omgående. Du arbetar i verksamhetens lokaler i Kalmar och uppdragslängden är initialt på 6 månader med möjlighet till förlängning.
Dina arbetsuppgifterI rollen som 1st line support hanterar du IT-ärenden via verksamhetens servicedesk, både genom telefon och mail men även besök. Du fungerar som en kontakt mellan användaren och IT-enheten där vanligt förekommande uppgifter är felsökning, vägledning och installation. Avdelningen ansvarar även för inköp av IT-utrustning, mobiltelefoner och licenser vilket innebär att du hanterar frågor och fel kopplat till dem.
Kvalifikationer• Erfarenhet av Windows, MS Office och Active Directory
• Tidigare erfarenhet av telefonsupport
• Meriterande är erfarenhet av liknande arbete
• Meriterande är erfarenhet av Mac och mobila enheter
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska
För att trivas i rollen har du ett stort IT-intresse och vilja att hjälpa andra människor. Du är serviceinriktad och har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter. Du är kommunikativ och av din tidigare supporterfarenhet anstränger du dig för att leverera kvalitativa lösningar. Du uppskattar att ingen dag är den andre lik och motiveras av föränderliga arbetsuppgifter.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Kalmar
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: IT, IT-support, 1st line support, servicedesk, Kalmar, heltid
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Haavisto
maria.haavisto@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0880
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4117201
Observera att sista ansökningsdag har passerat.