IT-Support / 1st line support / 2nd line support
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2023-09-12Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar fram till 31 december. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetDu kommer att arbeta i ett härligt team på cirka 6 personer tillhörande avdelningen IT-Operations. Teamet arbetar med huvudfokus på support till bolagets användare samt förvaltning av delar av bolagets IT-infrastruktur. Teamet har även till uppgift att stödja användare inom bolaget med ärenden som handlar om PC-, skrivar-, telefoni-support m.m. Ärendena kan även handla om konto och behörighetshantering, mail, Teams och andra konferensrum.
Dina arbetsuppgifterDu kommer i första hand arbeta med 1st -och 2nd line ärenden. Ärendena som du hanterar kommer att komma in via mail, telefon, serviceportalen och på plats. Du kommer således även att arbeta med administration med hjälp avanvändarstöd inom Office365 och dess applikationer så som Teams, Planner, OneDrive, OneNote, Forms, Word, Excel m.m.Interna och externa kontaktytor.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Erfarenhet av liknande arbete som exempel 1st line support eller 2nd line support
• Goda kunskaper i Office 365 och gärna med Exchange online
• Goda kunskaper om Microsoft standardapplikationer och operativsysten
• Goda kunskaper inom ITIL och Active Directory
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• Meriterande med en utbildning inom IT-området
Du som söker denna tjänst är van vid att hantera ärenden självständigt och effektivt. Du triggas av att lösa problem och gör alltid ditt bästa för att hjälpa användarna. Uppdraget bygger på ett stort eget ansvar och ordningssinne och att du självständigt löser de problem som uppkommer.
Du är stödjande, kommunikativ, social och trivs med att ha många kontaktytor.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Göteborg
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-09-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Josefin Sundqvist
josefin.sundqvist@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 8106671
Observera att sista ansökningsdag har passerat.