IT-specialist till Input interiör i Göteborg

Input interiör AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Input interiör AB i Göteborg, Borås, Halmstad, Jönköping, Skövde eller i hela Sverige

Det är engagerande medarbetare med höga ambitioner som har utvecklat Input interiör till vad vi är idag - Nordens ledande oberoende inredningskoncern. Följ med på den fortsatta resan och bli en av oss!

Publiceringsdatum
2024-01-16

Om tjänsten
Input interiör söker nu ytterligare medarbetare till vår strategiska IT-avdelning i Göteborg. Hos oss får du en varierad vardag där du bland annat arbetar med att stötta våra användare i hela koncernen med IT-relaterade frågor. Du och kollegorna jobbar tätt tillsammans med att stötta verksamheten genom att se till att de system som arbetet kräver fungerar.
Du kommer även vara med och driva utvecklingen av system baserat på verksamhetens behov då vi ständigt är i rörelse. System och märken som vi idag arbetar med är bland annat följande:
Microsoft Windows, VMware, HP, Dell, Oracle, Zimbra, Debian Linux, Nextcloud och UniFi.

Genom internutbildning och löpande feedback får du möjlighet att bygga på dina kompetenser och bli en viktig resurs i företagets fortsatta framgång.
Dina egenskaper
Vi söker en engagerad och lösningsorienterad medarbetare som har lätt för att samarbeta. Som IT-specialist drivs du av att hjälpa andra och din styrka är att möta människor så att de känner sig trygga vid ärenden och problem. För att lyckas i rollen ser vi att du är:
Serviceinriktad och ansvarsfull.
Strukturerad och noggrann.
Flexibel och kommunikativ.
Tekniskt kunnig och nyfiken på att lära dig mer.

Ditt primära ansvarsområde kommer innefatta drift av servers, lagringslösningar, backuper, AD och centraliserad hantering av våra klientdatorer, men även eskalerade supportfrågor från verksamheten.
Arbetslivserfarenhet av drift av servers och lagring, backuper och AD är en förutsättning för denna tjänst. Du behöver vara van och trygg i administration och konfiguration av denna typ av system i företagsmiljö. Meriterande är om du tidigare har jobbat med thirdline-supportverksamhet inom IT där det använts någon form av ärendehanteringssystem.
Övriga meriterande kunskaper är administrativa färdigheter inom Watchguards brandväggar, HP-servers och SAN, Linux, Oracle och VMware. Tjänsten förutsätter att du talar och skriver svenska samt engelska obehindrat. Kan du tala norska, danska eller finska är även det meriterande.
B-körkort är ett krav.

Så ansöker du
Välkommen med din ansökan snarast, senast 20 februari. Urval och intervjuer sker löpande. Ansök via formuläret på inputinterior.se, bifoga personligt brev och CV samt uppge löneanspråk. Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Anders Håkansson på 0733-02 59 71 alt. anders.hakansson@inputinterior.se.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Input interiör AB (org.nr 559150-6349)
Olof Asklunds Gata 10 (visa karta)
421 30  VÄSTRA FRÖLUNDA

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Jobbnummer
8396677

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Input interiör AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Input interiör AB: