IT-intresserad administrativ assistent sökes till Linköping!

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Linköping, Åtvidaberg, Finspång, Motala, Norrköping eller i hela Sverige

Vill du arbeta i en kombinerad roll där både dina IT-kunskaper, administrativa färdigheter och sociala kompetens kommer till sin rätt? Är du dessutom flexibel och öppen för att arbeta såväl 75 % som 100%? Vår kund i Linköping söker nu en administrativ assistent till deras IT-enhet.

Om uppdragsgivaren:

Vår kund arbetar såväl strategiskt som operativt med IT. De är verksamma inom hela processen; från identifiering av behov och leverans av paketerade IT-tjänster till projektledning, förvaltning och användarstöd under tjänstens hela livscykel. Hos vår kund finns hög teknisk kompetens och lång erfarenhet av arbete med offentlig sektor.

Publiceringsdatum
2018-12-10

Arbetsuppgifter
Som teknisk administrativ assistent hos vår kund kommer du främst att arbeta i ärendehanteringssystem med hantering av datorns hela livscykel, samt utföra serviceinriktat arbete gentemot kunder. Order- och supportärenden avseende fakturafrågor, samt registervård gällande hårdvara och licenser ingår även i dina arbetsuppgifter.

Kvalifikationer
• Vana vid arbete i ärendehanteringssystem
• Vana av att ge användarsupport i faktura-, telefoni- och datorfrågor
• Vana vid registervård för hårdvara och licenser
• Vana vid MS Office
• Erfarenhet av beställning av IT-produkter
• Det är meriterande om du har erfarenhet av MS-AD och kataloghantering

Tjänstens omfattning och tillträde
Tjänsten avser ett konsultuppdrag mellan 75% till 100% från och med vecka 2 2019. Uppdraget kommer pågå till och med vecka 25 2019, med chans till förlängning.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Alexandra Lindholm på e-postadress: alexandra.lindholm@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
75-100% Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Lindholm

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
4502110

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: