IT Tekniker/ IT support till Q-Park

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-10-01

Företaget
Q-Park är ett oberoende internationellt parkeringsföretag med starka marknadspositioner i 10 europeiska länder och erbjuder olika tjänster inom parkering. I Sverige arbetar ca 450 anställda och bolaget präglas av engagerade medarbetare. Idag söker företaget efter en IT tekniker till sitt IT/teknik team.


Dina arbetsuppgifter
Som IT tekniker/support kommer du ansvara för ärenden som t.ex. kontohantering,felsökning på klienter, parkeringsteknik, nätverk, servrar och applikation. Ärendena omfattar såväl traditionell IT, telefoni och mer specifika parkeringstekniska system. Vidare ingår en del installation och konfiguration av klienter samt bevakning av nätverksanslutna enheter.


Kvalifikationer
• Minst 2 års erfarenhet av IT support, 2nd line
• Goda kunskaper inom Microsoft miljö
• Erfarenhet av felsökning, server, nätverk och applikation
• Erfarenhet av att arbeta i ett ärendesystem
• Goda kunskaper i svenska och engelska

För att du ska lyckas i rollen är det viktigt att du har ett stort IT intresse. Vi ser också att du har en förmåga att snabbt sätta dig in i nya uppgifter, är prestigelös och självgående och besitter en vilja att alltid lära dig mer. Du är strukturerad och noggrann i ditt arbetssätt. Vidare är du en lagspelare då vi tror att teamwork är det som leder till bäst resultat.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Gullmarsplan
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Helpdesk, 2nd line, teknik, support, felsökning, IT, nätverk, telekom, tekniker, supporttekniker, IT-support, telefoni, felsökning, drift, telefonsupport, ärendehantering, AD, MS, applikation, hårdvara, Klienter, serverar

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Avan Shali avan.shali@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4376444

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: