IT Supporttekniker till Göteborg!
Camai Consulting AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
2024-08-20
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Camai Consulting AB i Göteborg,
Karlstad,
Örebro,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Som IT Supporttekniker kommer du att vara en nyckelspelare i att leverera förstklassig service till kundens användare. Du blir deras första kontakt vid tekniska problem och får dagligen hantera ett brett spektrum av ärenden, från PC- och skrivarfrågor till telefonisupport. Du kommer att ge support till användarna både via fjärrstyrning och onsite. Dessutom kommer du att ansvara för konton och behörigheter samt bistå vid frågor kring e-post, Teams och konferensrumslösningar. I denna roll får du möjlighet att skapa en smidig och problemfri vardag för användarna genom din tekniska kompetens och ditt serviceinriktade arbetssätt.
Dina ansvarsområden:
Ta emot inkommande ärenden via mail, telefon och onsite
Ärendehantering i deras ärendehanteringssystem
Felsökning av hård-och mjukvara
Kontoadministration iActive Directory och Entra ID
Administration samt användarstöd inom Microsoft 365 och dess applikationer såsom Teams, Planner, OneDrive, OneNote, Forms, Word, Excel, m.m.
Interna och externa kontaktytor
Vi söker dig som har:
Ett par års dokumenterad erfarenhet av IT support (PC hårdvara, telefoni, skrivare, användare, felsökning, etc.)
Erfarenhet av Active Directory samt Entra ID
Mycket goda kunskaper kring M365 administration, främst Exchange online
God förståelse i hur en M365 miljö är uppbyggd vid behov av felsökning
Goda kunskaper om Microsofts standardapplikationer och operativsystem
Goda kunskaper i Active Directory, kontoadministration
Rollen kräver att du kan kommunicera obehindrat på såväl svenska som engelska, i både tal och skrift.
Som personhar du ett stort intresse för IT,god teknisk kunskap och erfarenhet av att lösa inkommande ärenden självständigt och effektivt. Du tycker om att lösa problem och gör alltid ditt bästa för att hjälpa användarna.Vi ser också att du är pedagogisk, kommunikativ, social och trivs med att ha många kontaktytor.
Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare
Placeringsort: Göteborg
Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match
Vad vi står för:Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag.
Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans!
Varför ska du välja oss?Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen.
Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-02-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Camai Consulting AB (org.nr 559395-4521),
http://www.camai.se Arbetsplats Camai
Kontakt Maria Legerius
maria.legerius@camai.se 0735075317 Jobbnummer 8851901