IT support / supporttekniker / helpdesk
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-12-06FöretagetVår kund är ett universitet som bidrar till kunskapsutveckling i ett globalt perspektiv. Genom utbildning och forskning inom naturvetenskap samt humanvetenskap bidrar de till kunskapsutveckling. Deras ambition är att göra kunskap tillgänglig för alla genom dialog samt genom deltagande i samhällsutveckling och debatt.
Som supporttekniker på universitetet befinner du dig i lokalerna belägna i Stockholm.
Dina arbetsuppgifterI rollen som supporttekniker har du ett varierat arbete som innefattar flertalet arbetsuppgifter. Du tar hand om IT utrustning som levereras, håller koll på beställningar och tar ansvar för att se till att de som ska ha utrustningen får information om funktionerna kopplade till den. Vidare ingår det i arbetet att ta emot varierande supportärenden internt och lösa dessa.
Uppdraget löper över 10 månader på heltid med chans till förlängning. Start är flexibelt men vi ser gärna att du kan starta i slutet av januari. Du ingår i gruppen Helpdesk och befinner dig företagets lokaler centralt i Stockholm
Kvalifikationer• Gymnasieutbildning, gärna med IT-inriktning
• Erfarenhet av liknande arbete är meriterande
• Goda kunskaper om datorer, operativsystem Windows och Mac samt ärendehanteringssystem
• Goda kunskaper av konfigurering av kringutrustning
• Flytande i tal och skrift på svenska och engelska
För att lyckas i denna roll tror vi att du är positiv, samarbetsvillig och nyfiken att lära dig mer om teknik/nätverk. Du är bra på att uttrycka dig i såväl tal som skrift och har lätt för att kommunicera med olika sorters människor. Du tar tag i det arbete som måste utföras och gör det med en positiv attityd.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Helpdesk, 1st line, Stockholm, omgående, teknik, teknologi, kundtjänst, felsökning, IT, nätverk, tekniker, konfigurering, konfigureringar, support
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMartina Liström
martina.listrom@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3840015
Observera att sista ansökningsdag har passerat.