IT support / helpdesk / supporttekniker
Bravura / Supportteknikerjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Håbo,
Enköping eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2018-02-02FöretagetVår kund är en svensk statlig förvaltningsmyndighet som ansvarar för godkännanden och tillsyn av läkemedel, naturläkemedel samt tillsyn av kosmetika och medicintekniska produkter.
Som IT support på myndigheten arbetar du i deras lokaler i Uppsala. Uppdraget är på heltid och löper över cirka sex månader med god chans till förlängning.
Dina arbetsuppgifterI rollen som IT support har du ett varierat arbete som innefattar flertalet arbetsuppgifter. Du ingår i enheten IT Drift & Support och arbetar i helpdesk. Dina arbetsuppgifter innefattar registrering av ärenden, hjälpa användare på telefon samt på plats, felsökning, installation och leverans av PC och annan IT-utrustning. Du instruerar även nya använder hur de ska gå tillväga.
Kvalifikationer• Goda kunskaper i Windows 7 och MS Office
• Erfarenhet av installation av datorer
• Erfarenhet av ärendehanteringssystem
• Flytande i tal och skrift på svenska
För att lyckas i denna roll tror vi att du är positiv, samarbetsvillig och nyfiken att lära dig mer om IT. Du är bra på att uttrycka dig i såväl tal som skrift och har lätt för att kommunicera med andra. Vidare är du serviceinriktad med god förmåga att lösa problem med hänsyn till användarens behov. Du tar tag i det arbete som måste utföras och gör det med en positiv attityd.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Uppsala
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Helpdesk, 2nd line, 1st line, Uppsala omgående, teknik, teknologi, kundtjänst, felsökning, IT, nätverk, tekniker, konfigurering, konfigureringar, support, installation
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMartina Liström
martina.listrom@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0380
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3943271
Observera att sista ansökningsdag har passerat.