IT Service Desk

Lindex Helpdesk / Supportteknikerjobb / Partille
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Partille, Göteborg, Lerum, Mölndal, Härryda eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Lindex Helpdesk i Partille

Lindex är en av Europas ledande modekedjor med över 470 butiker på 16 marknader. Vår affärsidé är att erbjuda inspirerande och prisvärt mode. Sortimentet omfattar flera olika modekoncept för dam-, barn- och underkläder. Vi är omkring 5.000 medarbetare och vi omsätter drygt fem miljarder kronor. Lindex är en del av den finländska börsnoterade koncernen Stockmann. Vi är ett internationellt modeföretag som ser etnisk och kulturell mångfald som en konkurrensfördel och där alla medarbetare vill skapa en modeupplevelse i världsklass och inspirera våra kunder - modeintresserade kvinnor.

Vi söker en medarbetare till Lindex Service Desk (tidsbegränsad anställning).

I rollen ingår att ge IT-support per telefon och via vårt ärendehanteringssystem till Lindex butiker samt till användare på Lindex huvudkontor. Merparten av våra ärenden kommer från butik och avser bland annat kassasystem, kortterminaler och utskriftsproblem. Supporten till kontoren handlar om kontohantering, applikationssupport samt diverse andra vanligt förekommande användarfrågor.

Lindex Service Desk är en del av Stockmannkoncernens totala Service Desk funktion. Vårt arbetssätt är processorienterat med Incident och Problem Management enligt ITIL som grund och vi använder ett modernt ärendehanteringssystem gemensamt för hela koncernen.

För att lyckas i rollen är du serviceorienterad, flexibel och kommunikativ. Du gillar problemlösning och att göra det lilla extra och kan på ett pedagogiskt sätt ge support till användare. Du är driven och resultatinriktad och vill ständigt utvecklas i din roll. För att kunna bemöta framtida utmaningar på ett bra sätt söker vi dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt grundläggande kunskaper om IT infrastruktur, t ex nätverk samt Active Directory. Erfarenhet från arbete i butik är också mycket meriterande. Goda kunskaper i svenska samt vårt koncernspråk engelska är ett krav och det är en fördel om du även kan något ytterligare språk som talas i våra försäljningsländer.

Vi är ett visions- och värderingsdrivet företagoch lägger därför stor vikt vid att du delar du våra värderingar. Dessa vägleder oss i det dagliga arbetet och är grunden i vår företagskultur.

We inspire our customers, We believe in sustainability, We have a winner attitude, We are profit driven, We are passionate and committed

Vi erbjuder dig en inspirerande arbetsplats på ett internationellt modeföretag i expansion.

Tjänsten är en tidsbegränsad anställning, ca 1 år, med placering i Partille. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Ulrika Svensson, Service Desk Manager, på telefonnr. 031-739 51 30. Sista ansökningsdag är torsdagen den 20 februari 2014.

Intresserad? Sök tjänsten redan idag.

Publiceringsdatum
2014-01-31

Arbetstider och omfattning
Tidsbegränsad anställning

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-02-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helena Andersson

Företag
Lindex Helpdesk

Adress
Lindex Helpdesk
Nils Ericsonsplatsen 3
41103 Göteborg

Jobbnummer
1766997

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Lindex Helpdesk

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Lindex Helpdesk: