IT/PC-kunniga studenter sökes till Elgigantens Contact Center
Uniflex Sverige AB / Supportteknikerjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Uniflex Sverige AB
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal. Vi finns på drygt 50 orter i hela Sverige och har över 5000 anställda. Uniflex har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierat.
Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av arbetslivet. Uniflex kan också vara början på en karriär hos någon av våra kunder. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste tillgång och därför erbjuder vi friskvårdsbidrag och andra förmåner till våra anställda.
Publiceringsdatum2013-08-07Beskrivning av jobbetÄr du student, intresserad och kunnig inom såväl mjukvara som hårdvara för PC?
Då kan detta extrajobb vara något för dig!
Elgiganten, som ingår i den norska koncernen Elkjøp, etablerades i Sverige 1994 och har idag ett 70-tal varuhus runt om i landet. Idag återfinns Elgiganten även i Danmark, Norge, Finland, Island, Grönland och på Färöarna.
Målsättningen för Elgiganten har sedan start varit att erbjuda kunderna kända varumärken till låga priser med kunden i centrum. Fokus ligger på att göra varje enskild kund nöjd - med bra erbjudanden, bra service och branschens bästa kundgarantier. Nyligen introducerade Elgiganten en ny vision och ledstjärna i det dagliga arbetet: Elgiganten ska bli jordens mest kundorienterade butikskedja!
Hos Elgiganten har varje enskild medarbetare ett uttalat ansvar OCH befogenheten att göra varje enskild kund nöjd.
Elgigantens Contact Center i Jönköping består av en serviceavdelning, en försäljningsavdelning samt en datasupport.
Som kundtjänstmedarbetare på datasupporten ger du service över telefon och mail genom att orientera kunden mot en lösning på tekniska problem.
För att trivas med tjänsten ser vi att du har ett stort intresse för datorer och IT.
Arbetstiderna kan vara varierande, men huvudsakligen förlagda på kvällar och helger.
Som medarbetare på Elgigantens Contact Center datasupport, "Heldesk", kommer du att ingå i ett team med mycket god gemenskap och positiv anda.
Anställningen kommer inledas med en introduktionsutbildning.
Du kommer att bli anställd av Uniflex Bemanning men arbetet är förlagt hos Elgigantens Contact Center i centrala Jönköping.
Dina personliga egenskaperVi söker dig som drivs av att ge god service genom att vara ödmjuk, problemlösande och lyhörd gentemot kunden.
Ett krav är att du behärskar svenska i både tal och skrift, samt har minst grundkunskaper i engelska.
Ett stort plus är kunskaper norska,danska eller finska, då det är ett nordiskt kundcenter. Om du innehar dessa kunskaper beskriv nivån utförligt i din ansökan.
Som kundtjänstmedarbetare ser vi att du är:
• Positiv och utåtriktad
• Strukturerad
• Noggrann
• Initiativtagande
• Målinriktad
Andra egenskaper som uppskattas är förmågan att växla mellan flera uppgifter parallellt och samtidigt bibehålla starkt kundfokus, det är även en fördel om du är pedagogiskt lagd.
Vi eftersträvar mångfald och välkomnar alla sökande oavsett ålder, kön och etnisk bakgrund.
ErsättningEnligt avtal
Urval sker löpande så varmt välkommen in med din ansökan redan idag!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-09-06
Ange följande referens när du ansöker: 10505
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagUniflex Sverige AB
AdressUniflex Sverige AB
Arenavägen 57
12107 Stockholm Globen
Jobbnummer 1619522
Observera att sista ansökningsdag har passerat.