IT / IT-support / support-och drifttekniker / konsult / till C.A

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-09-27

Företaget
C.A.G Datastöd är ett bolag med ca 35 medarbetare som levererar tjänster för drift och support till kunder med högt ställda krav på flexibilitet, säkerhet och servicegrad. Bolaget ingår i den ledande IT-konsultkoncernen C.A.G som består av totalt ca. 330 konsulter i 10 olika bolag. Bolaget har funnits sedan 1994 och figurerat i olika konstellationer. Sedan 2006 har bolaget funnits i sin nuvarande form. De erbjuder sina kunder marknadens vassaste specialistkompetenser inom IT-management, systemutveckling, drift och förvaltning samt utbildning. Kunderna är primärt små- och medelstora företag, mestadels inom finanssektorn. C.A.G erbjuder dynamiska och flexibla lösningar till kunden där de utgår från dennes behov.

Företaget är baserat i Stockholm och kontoret i city präglas av en familjär och trivsam kultur där gemenskap och teamkänsla är viktiga ledord.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som support- och drifttekniker har du olika ansvarsområden. Du ansvarar dels för att identifiera och presentera individanpassade IT-lösningar till kunderna där du utifrån dennes behov analyserar och presenterar en lösning som är anpassad efter önskemålen, och dels även supportera och säkerställa driften av IT-lösningarna hos kunden. De olika arbetsuppgifterna är av varierande karaktär och avser både enklare till svårare IT-relaterade problem. Exempel på arbetsuppgifter inom supportdelen kan vara allt från att förbereda videokonferenser, fildelning eller internapplikationer som behöver uppdateras. Tillsammans med dina kollegor säkerställer du att företagets kunder har en fungerande IT-lösning.

Arbetet sker i projektform där projekten är av varierande storlek. Du arbetar mobilt både hos kunden men även på kontoret hos C.A.G.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning, inom exempelvis IT
• Meriterande om du studerat på högskolenivå inom IT-området
• Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i roller som exempelvis onsite It-support
• Meriterande om du tidigare arbetat med molnlösningar
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska

Vi ser att du som söker är en person med tekniskt intresse som trivs i en roll där du får leverera lösningar till andra. När ingen dag är den andra lik är det viktigt att du är öppen för förändringar och anpassar dig snabbt. Du ansvarar för dina egna arbetsuppgifter och ser till så att de drivs framåt. Då rollen innebär många olika kontaktytor är det viktigt att du är säker i sociala sammanhang.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: support, supporttekniker, IT, IT-support, helpdeskmedarbetare, helpdesk, servicedesk, servicedeskmedarbetare, service, data, systemvetenskap, system, systemsupport, webb, service, teknik, konsult, IT-konsult

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emil Lindberg emil.lindberg@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4370164

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: