IT Helpdesk till en viktig myndighet inom transport

Bemannia Kontor / Supportteknikerjobb / Örebro
2017-12-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "IT Helpdesk till en viktig myndighet inom transport" (publicerad 2018-01-09) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Örebro, Kumla, Arboga, Karlskoga, Vingåker eller i hela Sverige

Är du ansvarsfull och duktig inom IT? Tycker du att det är kul att ge service och skulle vilja arbeta med administration inom IT på en stor myndighet? Då kan denna tjänst vara något för dig!

Om uppdraget:

Uppdraget innebär att ansvara för att IRT-utrustning och applikationer fungerar felfritt för myndighetens slutanvändare, tillhandahålla teknisk felavhjälpning och servicestöd gentemot slutanvändare via fjärrstyrning avseende hård- och mjukvara, samt verksamhetssystem och applikationer som används inom myndigheten. Administrera IT-miljöer som användarkonton, behörigheter och utskriftsköer. Du kommer ge rådgivning och aktivt stödja slutanvändare inom IT och telefoni.

Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är mellan 07:00-17:00, men är ett roterande schema, antingen så arbetar du mellan 07:00-15:30 eller 08:30 - 17:00.

Publiceringsdatum
2017-12-22

Arbetsuppgifter
Som servicedeskmedarbetare kommer dina främsta arbetsuppgifter vara att hantera teknisk felavhjälpning av IT-relaterade fel och förfrågningar, hantera olika incidenter, hantera beställningar och verka för att avtalade ärendehanteringstider hålls.

Kvalifikationer
För att klara detta arbete tror vi att du har

• Gymnasieutbildning
• Minst ett (1) år inom yrket
• Goda datorkunskaper som MS Office och kringutrustning
• Kunskaper om ärendehanteringssystem (exempelvis Easit BPS)

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbete med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Lindholm

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3874128

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: