IT Helpdesk
Poolia Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Poolia Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du utvecklas inom IT Support? Har du ett par års erfarenhet inom ett liknande arbete så ser vi fram emot din ansökan.
Publiceringsdatum2021-10-15Om tjänsten• Ge användarsupport gällande mjuk- och hårdvara till företagets användare.
• Ta emot inkommande problembeskrivning via mail och telefon, samt registrera dessa i ärendehanteringssystemet
• Identifiera problem, och att sätta det i ett större sammanhang för att hitta bästa möjliga lösningen
• Sköta IT-administration gällande exempelvis kontoadministration, licenshantering, beställningar etc.
• Arbeta med utrullningen från Windows 7 till Windows 10
• Framförallt söker vi någon som har arbetat med katalogtjänster (Active Directory)
Vem är du?
• Avslutad eftergymnasial utbildning inom relevant område, teknik/IT
• 2-3 års erfarenhet av liknande roller
• Erfarenhet av att arbeta i servicedesk/inom IT support med tillhörande arbetsuppgifter
• Kunskaper i Office365, Windows 10, hårdvara och mjukvara
• Erfarenhet av Active Directory, Office365 (hybrid), Azure
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Vår kund är ett stort bolag inom finans och har sitt huvudkontor i centrala Stockholm. Start kommer att ske så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-11-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPoolia Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "61454".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Poolia Sverige AB (org.nr 556426-7655),
http://www.poolia.se Arbetsplats Poolia IT AB
Jobbnummer 6045450
Observera att sista ansökningsdag har passerat.