IT Field Technician

Arena Personal Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2019-07-30

Om tjänsten
We are currently seeking a contract IT Field Technician to assist in the management of IT operations and application support at local offices. This position is responsible for maintaining quality IT services within the offices you support.

The goal is to deliver excellent technical and non-technical support with outstanding customer service and timeliness. This position is a part of the Enterprise Operations team, so candidates must be passionate about technology, highly skilled at providing amazing customer service, and have the ability to thrive in a fast paced and high-pressure environment.

Responsibilities:
• Act as the primary contact for internal IT support requests.
• Provides hardware / software support and technical education to end users on computer, mobile devices and printers.
• Troubleshoots Mac, Windows and Linux software and hardware for end users through walk-ups, chat and video conference.
• Troubleshoots iPhone and Android mobile phones, iPads, Mifi's and other IT related hardware in-office, such as printers.
• Sets up mobile phone, MDM, email, VPN, and internet access for users via secure company network.
• Triage, assign, resolve, or escalate all incoming tasks.
• General Network troubleshooting for network connectivity issues, including digital authentication, remote access, secure Wi-Fi and wired connectivity to the internal network.
• Acts as local smart hands service for vertical Enterprise Operations teams.
• Procures, provisions and deploys equipment for end users
• Oversees the replenishment and allocation of inventory to their appropriate locations.
• Onboarding administration.
o Prepares new hire hardware for deployment.
o Educates new hires on new software and technology related procedures to secure a swift onboarding process.
• Performs set-ups, break-downs, and transports of equipment, such as monitors on an as-needed basis for new and existing end users.
• Break/fix resolution for AV software and hardware
• Responsible for solving issues, driving enhancements, and improving support for all IT related functions on a day to day basis.
• Contact and collaborate with software and hardware vendors to solve technical issues as needed.
• This role may involve travel, domestic and regionally (Europe)

This is a contract role for 11 months and will start as soon as possible after agreement.
During this time you will be employed by Arena Personal

Profil
Qualifications:
• A deep understanding of root-cause analysis.
• Strong understanding of Mac OS architecture.
o Ability to perform command line troubleshooting to resolve individual application failures.
o Mac OS X system administration and applications, including OS configuration, troubleshooting, and knowledge of applications including MS Office for Mac.
• Strong knowledge of Windows. Linux knowledge is a plus.
o Resolve issues ranging from resolving registry conflicts to troubleshooting system crashes and performance issues.
o Troubleshooting and application support, including MS Office.
• Working knowledge in the following technologies:
o Active Directory and basic AD administration
o Cloud storage services
o Basic terminal command knowledge
o Communications and video conferencing tools, including BlueJeans
• Basic network understanding including TCP/IP, UDP, IP schemas, LAN/WAN design and administration, and wireless networking is desirable.
• Experience troubleshooting for Mac and Windows as related to video conferencing


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-08-23
Ange följande referens när du ansöker: 6826
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Louisa Björklund

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
Lindhagensgatan 133
10425 Stockholm

Kontorsadress
Lindhagensgatan 133

Jobbnummer
4847941

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: