IT - Supporttekniker
Jobmetz AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jobmetz AB i Göteborg,
Mölndal,
Borås,
Trollhättan,
Vänersborg eller i
hela Sverige IT Supporttekniker
Publiceringsdatum2019-12-17BeskrivningTill vår kund söker vi en Supporttekniker
Beskrivning av jobbetVi söker just nu efter en Polsk eller tysktalande Supporttekniker till vår kunds Service Desk som huvudsakligen jobbar med First-line support inom Incident management samt Service Requests. Detta är en Singe Point of Contact funktion och du kommer ansvara för att eskalera och prioritera inkomna incidenter till rätt supportgrupp. Huvudansvar i uppgiften är att säkerställa hanteringen av inkommande Incidenter och Service Requests. Ansvar att agera enligt IT-avdelningens rutiner och processer. Rollen har befogenheter att agera, eskalera och prioritera samt rådgiva inom ramarna för koncernens IT-Polices och -processer.
KompetenserUtbildning, lägst IT gymnasium.
Tyska eller Polska i tal och skrift med mycket goda kunskaper/modersmål.
Behärskar Svenska och Engelska i tal och skrift, med mycket goda kunskaper.
Tidigare erfarenhet av arbete inom IT support. Felsökning av hårdvara samt applikationer.
Erfarenhet av ordershantrering/behörighetshanetering Kundsupport.
Förmågan att förstå kundens problem och översätta det till teknisk lösning.
God teknisk förmåga och hårdvarukännedom inom datorer och skrivare.
Startdatum: Snarast
Plats: Göteborg
Arbetstid: 100%
Språk: Svenska, och Engelska samt Tyska eller Polska
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-01-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressJobMetz AB
Järntorget
41304 GÖTEBORG
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare JobMetz AB (org.nr 559041-9411)
Järntorget (
visa karta)
413 04 GÖTEBORG
Jobbnummer 5005677
Observera att sista ansökningsdag har passerat.