IT - support / 1st line support till företag i city
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2020-08-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "IT - support / 1st line support till företag i city" (publicerad 2020-09-02) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2020-08-19FöretagetDet här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.
Dina arbetsuppgifterI rollen som IT - support ansvarar du för att ta emot inkommande ärenden från användare som befinner sig på kontoren runtom i Sverige. Genom felsökning hanterar du ärenden så att det operativa arbetet fungerar väl. Du installerar och felsöker hårdvara och mjukvara, hanterar användare och behörigheter samt hjälper till vid uppkomna problem vid exempelvis videokonferenser. I det dagliga arbetet är du även behjälplig vid vanliga frågor gällande Microsoft Office 365. Du driver ärenden och hanterar dem självständigt, där huvudmålet alltid är att lösa problemen med bästa möjliga service.
Utöver detta arbetar du förebyggande genom att analysera varför problemen uppstår och du uppmuntras bidra med idéer för att på så sätt utveckla ert arbetssätt. Huvudsaken av tiden är du på Stockholmskontoret men du stöttar även andra kontor på distans. Vissa resor ingår i tjänsten.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasial utbildning, gärna med teknisk/IT-inriktning
• Minst 1 års erfarenhet som IT-support
• Kunskap inom Microsoft Office 365 och Windowsmiljö
• Du uttrycker dig väl i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
För att trivas i rollen har du ett genuint intresse för IT och är serviceinriktad. Du är nyfiken på hur ny teknologi kan implementeras och letar ständigt efter nya arbetssätt. I ditt arbete kan du proaktivt se olika behov, problem och lösningar. Vidare är du trygg i din roll genom förmågan att arbeta självständigt och driva det eget arbete framåt på ett metodiskt sätt.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Efter överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: heltid, firstline, 1st line, support, helpdesk, service, Stockholm, teknik, butik, windows, office, office365, kundservice, city, omgående, it-support
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-09-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5326117
Observera att sista ansökningsdag har passerat.