IT - support / 1st line support till företag i city

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2020-08-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "IT - support / 1st line support till företag i city" (publicerad 2020-09-02) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2020-08-19

Företaget
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som IT - support ansvarar du för att ta emot inkommande ärenden från användare som befinner sig på kontoren runtom i Sverige. Genom felsökning hanterar du ärenden så att det operativa arbetet fungerar väl. Du installerar och felsöker hårdvara och mjukvara, hanterar användare och behörigheter samt hjälper till vid uppkomna problem vid exempelvis videokonferenser. I det dagliga arbetet är du även behjälplig vid vanliga frågor gällande Microsoft Office 365. Du driver ärenden och hanterar dem självständigt, där huvudmålet alltid är att lösa problemen med bästa möjliga service.

Utöver detta arbetar du förebyggande genom att analysera varför problemen uppstår och du uppmuntras bidra med idéer för att på så sätt utveckla ert arbetssätt. Huvudsaken av tiden är du på Stockholmskontoret men du stöttar även andra kontor på distans. Vissa resor ingår i tjänsten.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasial utbildning, gärna med teknisk/IT-inriktning
• Minst 1 års erfarenhet som IT-support
• Kunskap inom Microsoft Office 365 och Windowsmiljö
• Du uttrycker dig väl i svenska och engelska, i såväl tal som skrift

För att trivas i rollen har du ett genuint intresse för IT och är serviceinriktad. Du är nyfiken på hur ny teknologi kan implementeras och letar ständigt efter nya arbetssätt. I ditt arbete kan du proaktivt se olika behov, problem och lösningar. Vidare är du trygg i din roll genom förmågan att arbeta självständigt och driva det eget arbete framåt på ett metodiskt sätt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Efter överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: heltid, firstline, 1st line, support, helpdesk, service, Stockholm, teknik, butik, windows, office, office365, kundservice, city, omgående, it-support

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-09-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5326117

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: